toy_man Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Hei! Jeg vurdert å gå til innkjøp av blender. Så jeg lurer på om det er noen der ute som har noen bra tips til hva jeg kan lage? Men problemet mitt er at jeg ikke drikker melk eller juice. Spiser heller ikke yoghurt. Har sett på noen oppskrifter på internett, men mange av dem inneholder en av de delene over. Fant en oppskrift for en god stund siden. Noe med banan, appelsin og isbiter (hmm finner den ikke igjen ). Så noe lignende det hadde vært toppers! Takk på forhånd Lenke til kommentar
Bllink Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Det er bare fantasien som setter grenser på dette her egentlig Men yoghurt er en ganske standard ingrediens i smoothie, men du kan jo finne oppskrifter med yoghurt, og bare droppe yoghurten. Lenke til kommentar
toy_man Skrevet 11. september 2008 Forfatter Del Skrevet 11. september 2008 Hmm bør jeg ikke ha noe å vanne det ut med? Funker det om jeg bruker vann/isbiter istede for yoghurt ? Lenke til kommentar
Bllink Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Eg er ikke noen kokk asso, men har laga en del smoothie selv. Det blir jo seff litt tjukkere uten yoghurt, men er vell mest for smaken. Vet ikke om vann er det beste å bruke, men isbiter funker, om du kjøper en blender som kan knuse isbiter da. Isbiter er ganske oppfriskende Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Her har du et forslag Lenke til kommentar
Gomsy Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Mange oppskrifter på internett. Har tatt utskrift på mange og putta de i en perm:) Akkurat nå er jeg veldig glad i Kiwi Dream: Til 2 drinker: 1 1/4 dl melk Juice fra 2 limefrukter (press bare på limefrukten) 2 Kiwier, skrelt og hakket 1 ss sukker 5 dl vaniljeis Fremgangsmåte: 1.Hell melken og limejuicen i kjøkkenmaskinen, og kjør forsiktig til det er blandet. 2.Tilsett kiwi og sukker, og kjør forsiktig. Tilsett så iskremen, og kjør til en jevn blanding. Hell blandingen i glass med sugerør. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå