Gå til innhold

Billig 12,1" fra Netshop. Bra`?

berthold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei.

Synes det er for lite minne på den, og den runde styreflaten er ikke av de beste, mener jeg.

Kjenner ikke til modellen, men var jo en kjekk pris. Men får vel totalt det du betaler for.

Sikkert grei nok på tekstbehandling og surfing.

Mangler også 802.11 n. (men den har jo b/g)

Endret av Erigon
Lenke til kommentar

Ellers så ser jeg at den muligens mangler CD/DVD/blueray.

2 timer batteritid er jo også litt lite for en sånn ultraportabel.

Ser at nesten samme maskina (bare litt høyre specs) fikk god karakter i HjemmePC (bladet) i januar. Den kostet riktig nok over det dobbelte da.

Lenke til kommentar

Ser at nesten samme maskina (bare litt høyre specs) fikk god karakter i HjemmePC (bladet) i januar. Den kostet riktig nok over det dobbelte da.

Denne må da være et godt alternativ til å vente en evighet på msi winden?

Lenke til kommentar

Denne må da være et godt alternativ til å vente en evighet på msi winden?

Enig. Hadde lett kjøpt denne i stedet for en en billig 'nett-pc'. Du får med en skikkelig cpu (T2330), 12" skjerm med 1280x800 oppløsning (1024x600 er irriterende lite synes jeg) og vekta er jo på greie 1.6 kg. Det følger med for lite ram til å kjøre vista, men det er jo bare å bytte med XP eller Linux i stedet.

Endret av Jalladoode
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Jeg kjøpte selv den maskinen det linkes til i første post i mai (den kostet da 4.995,-. Jeg er temmelig sikker på at det var samme specsa. Endte opp med å returnere den.

Maskinen var kjempetreig med Vista. Virkelig. Batteritiden var litt over en time i praksis. Man kan kjøpe et ekstra batteri, men det koster maaange penger, og da er jo vitsen med den lave prisen borte.

Jo, og i tillegg er maskinen ganske stor, som en 13" med 12" skjerm.

Kan ikke så mye om disse netbookene, men Packard Bell'en ville jeg styrt unna. Om ikke annet fordi den er sinnsykt irriterende, treig, varm og støyende. Kjenner pulsen stige mens jeg skriver...

A.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...