Gå til innhold

Sende e-post fra 6610

Anbefalte innlegg

På min nye Nokia 6610, som jeg for øvrig er veldig fornøyd med, er det i menyvalget for tekstmeldinger også mulig å sende (tekst)meldinger til e-post-adresser. Hvordan gjør jeg dette? Jeg trenger "nummer til sentral" eller noe slikt... hva er det, og hva koster det eventuelt? (Det er ikke nummer til vanlig tekstmeldingssentral som trenges).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette har det vært skrevet om tidligere.

Jeg har samme telefonen og ringte til Telenor for å spørre. De sa tjenesten ikke er utbredt i Norge og at det ikke gikk an å sende mail fra 6610 i det hele tatt. Hvorvidt det er mulig å sjekke mailen på mobilen, vet jeg ikke. Det er mulig det går med netcom...

Lenke til kommentar
ikke noe problem det. sente masse epost med 6100. bruk multimediameldinger og send. bilde,tekst og det går helt fint. du får jo valg om du ska sende til sms eller epost. velg epost, skriv adressen og den er sendt.

Jeg får heller ikke dette til. Det mangler nok noen innstillinger, som IP-adresse! (også bruker jeg oppsett 1, stemmer dette?)

I "redigere aktive multimedieinnstillinger" får jeg også et sted spørsmål om brukernavn og passord. Hvilket brukernavn og passord er det snakk om?

jmmk, du har jo stålkontroll... :D Hvordan har du klart dette??

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...