lysbryter Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 På min nye Nokia 6610, som jeg for øvrig er veldig fornøyd med, er det i menyvalget for tekstmeldinger også mulig å sende (tekst)meldinger til e-post-adresser. Hvordan gjør jeg dette? Jeg trenger "nummer til sentral" eller noe slikt... hva er det, og hva koster det eventuelt? (Det er ikke nummer til vanlig tekstmeldingssentral som trenges). Lenke til kommentar
M-lady Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 Dette har det vært skrevet om tidligere. Jeg har samme telefonen og ringte til Telenor for å spørre. De sa tjenesten ikke er utbredt i Norge og at det ikke gikk an å sende mail fra 6610 i det hele tatt. Hvorvidt det er mulig å sjekke mailen på mobilen, vet jeg ikke. Det er mulig det går med netcom... Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 ikke noe problem det. sente masse epost med 6100. bruk multimediameldinger og send. bilde,tekst og det går helt fint. du får jo valg om du ska sende til sms eller epost. velg epost, skriv adressen og den er sendt. Lenke til kommentar
jonsen Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 du kan også laste ned sirius email fra http://wap.jams.to/, under kategorien internet. jeg bruker det til å sende mail og sjekke online.no innboksen.. Lenke til kommentar
lysbryter Skrevet 25. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2003 Takk for svar, men jeg føler at spørsmålet mitt eg. ikke er besvart ennå... For å få sendt e-post fra telefonen, må jeg (etter å ha oppgitt emne, tekst og til-adresse) oppgi nummer til e-post-server. Hva er dette? Lenke til kommentar
lysbryter Skrevet 25. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2003 du kan også laste ned sirius email fra http://wap.jams.to/, under kategorien internet. jeg bruker det til å sende mail og sjekke online.no innboksen.. Sirius var forsåvidt et greit program, men det er ikke gratis... :/ Lenke til kommentar
M-lady Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 ikke noe problem det. sente masse epost med 6100. bruk multimediameldinger og send. bilde,tekst og det går helt fint. du får jo valg om du ska sende til sms eller epost. velg epost, skriv adressen og den er sendt. Jeg får heller ikke dette til. Det mangler nok noen innstillinger, som IP-adresse! (også bruker jeg oppsett 1, stemmer dette?) I "redigere aktive multimedieinnstillinger" får jeg også et sted spørsmål om brukernavn og passord. Hvilket brukernavn og passord er det snakk om? jmmk, du har jo stålkontroll... Hvordan har du klart dette?? Lenke til kommentar
lysbryter Skrevet 26. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2003 Når jeg sender som MMS, så får jeg også til. Slipper å ha noe mer enn e-post-adresse da. Prøvde å sende e-post til meg selv, og da kom den fra [telefonnummer]@mobil.telenor.no. Lenke til kommentar
M-lady Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 HURRA! Etter en å ha fått nye instillinger fra netcom, får jeg også sendt! Takk for hjelp! Nå er jo spørsmålet hvordan jeg får sjekket mailen... Hmmmm Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 se ... det gikk tilslutt! :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå