Svolp Skrevet 13. september 2008 Forfatter Del Skrevet 13. september 2008 (endret) Takk for utfyllende svar sovehest. Han med pc nr1 har sagt at hardisken hans kræsjet så han ville ikke selge den alikavel?!?!?! merkelig, menmen. Henter pc nr2 i morgen for den nette sum av 4000kr. Tusen takk for svar alle sammen. mvh Kenneth Endret 13. september 2008 av Juliess Fjernet quote av slettet innlegg Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Dedikert lydkort spiller stort sett ingen rolle, særlig om du kun tenker på OC. Dedikerte lydkort gir stort sett bedre lyd, større lydspekter etc. Klart logitech sine kjipeste høytalere merker liten forskjell. Kjøper du gode høytalere eller godt headset vil du merke det. 8800GTS er ikke akkurat konge på haugen, men det overkjører 1900XT anyday. Fortsatt bedre CPU, mer lagringsplass, bedre skjermkort, dedikert lydkort (hva andre mener spiller liten rolle, det kommer nå med..), bedre RAM, kjøler til CPU som gir klokkemulighet.. Lenke til kommentar
Svolp Skrevet 14. september 2008 Forfatter Del Skrevet 14. september 2008 Dedikert lydkort spiller stort sett ingen rolle, særlig om du kun tenker på OC. Dedikerte lydkort gir stort sett bedre lyd, større lydspekter etc. Klart logitech sine kjipeste høytalere merker liten forskjell. Kjøper du gode høytalere eller godt headset vil du merke det.8800GTS er ikke akkurat konge på haugen, men det overkjører 1900XT anyday. Fortsatt bedre CPU, mer lagringsplass, bedre skjermkort, dedikert lydkort (hva andre mener spiller liten rolle, det kommer nå med..), bedre RAM, kjøler til CPU som gir klokkemulighet.. Akkurat, En annen ting. har det noe og si om datamaskinen har hvert overklokket? klart det har det tenker jeg men i hvilken grad, har glemt og spørr om det men skal gjøre det i dag. Da er datamaskinen verdt 4000kr da? Gikk på hardware.no og plukket ut alle komponentene til denne maskinen, noe var det ikke så det ble tilsvarende og ende da på nypris på 11678kr for de samme komponentene. mvh Kenneth Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Det trenger ikke ha noe å si, men har han overvoltet for mye kan han ha ødelagt RAM, CPU, HK etc. Stort sett har det ingenting å si om du vet hva du holder på med. Lenke til kommentar
Svolp Skrevet 14. september 2008 Forfatter Del Skrevet 14. september 2008 Akkurat. Han sa at ingenting hadde hvert overklokket så skal hente den nå i ettermiddag. 4000kr er den nette sum fikk da også et trådløstnettverkort som han satte inn. Håper jeg nå gjør et "godt" kjøp, som sagt plukket jeg ut komponentene i går og det samme hadde kostet rett over 11500kr nytt i dag. mvh Kenneth Lenke til kommentar
Svolp Skrevet 14. september 2008 Forfatter Del Skrevet 14. september 2008 Da var datamaskinen hentet. Så langt. KJEMPE fornøyd, syntes jeg fikk mye for pengene. takk for alle svar. mvh Kenneth Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå