ka1ser Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Heisann! Ei veninne av meg har en to år gammel HP Pavilion DV5204. De siste månedene har deler av skjermen vekslet mellom å virke, "blafre" og bare bestå av vertikale fargestriper. Av og til blir det bedre av å vippe skjermen opp og ned eller å trykke på rammen rundt skjermen. Som dere ser er produktet utenfor garantien, og vi har sendt mail til både HP og Komplett, der den er kjøpt. De skriver at den må sendes inn til dem, så skal de vurdere om det er innenfor reklamasjon. Spørsmålet jeg stiller her er om dere tror dette kan dekkes av reklamasjon, eller om det ikke gjør det? Hva tror dere det eventuelt vil koste? Må hun bytte skjerm, eller er det kanskje bare noen kontakter som er røsket ut? Verken Komplett eller HP klarer å svare fornuftig på disse spørsmålene, og vi blir bare henvist til skjema på nettet hele tiden... På forhånd takk! Lenke til kommentar
Drunk_Panda Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Jeg tipper skjermkabelen "inne" i pcen har dårlig kontakt, har reparert en del bærbare der det har vært problemet... Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 11. september 2008 Forfatter Del Skrevet 11. september 2008 Ja det var det jeg også ville ha gjettet på.. Dette høres jo uansett ut som et lite problem, vil det komme innenfor garantien tror du? Lenke til kommentar
Drunk_Panda Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 du kan evt. prøve å fikse det selv. det er ikke så vanskelig, bare du vet hvilek skruer du skal skru opp altså du kan tenke deg en vanlig skjermenkabel som er koblet i grafikkortet, det kan være en liten bagatell... Spørs helt på hvilken type pc du har, varier på hvor lette de er å skru opp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå