Gjest sliter__ Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Mitt spørsmål til dere: Hjelper det å holde på med en random bare for å komme over ett brudd? Det er lenge siden, men jeg sliter fortsatt. Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Altså, jeg kjenner en som nettopp har hoppet inn i et nytt forhold etter å ha blitt dumpet av typen. Jeg syns personlig ikke det er noe særlig, for det har gått altfor lite tid. Lenke til kommentar
twisted_ Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 (endret) Altså, jeg kjenner en som nettopp har hoppet inn i et nytt forhold etter å ha blitt dumpet av typen. Jeg syns personlig ikke det er noe særlig, for det har gått altfor lite tid. Nå svarer du vel strengt tatt ikke på spørsmålet? Endret 10. september 2008 av twisted_ Lenke til kommentar
Daniel-G Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Det hjelper det.. Du får ett enormt selvtilittsboost når du merker igjen at noen har lyst på deg.. Men det kan bli vanskelig igjen senere når du finner ut av at det bare er feil folk som har lyst på deg, men for all del.. Du får mer avstand til eksen fort ved å finne en rebound i stedet for å sitte inne alene og deppe i lang tid, før normene sier det er "ok" å finne seg ny kjæreste.. Lenke til kommentar
Knarke Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Reboundforhold varer vanligvis ikke veldig lenge, og selvtillitsboosten du får går passe fort i minus når du ender opp med å gå fra personen du reboundet på til å begynne med. Det er virkelig ikke å anbefale; enklere å bare la følelsen gå over enn å gå inn i et forhold på eggeklokke; det er ikke rettferdig mot deg selv, og spesielt ikke mot den andre Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 En skal jo ikke ha noe forhold til en evt. rebound da O.o Jeg syns i hvert fall at det er ypperlig å få vite at det fortsatt er noen som har lyst på en. Det gjør undre for en selvtillit som blei knekt i et brudd, imo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå