meg9907 Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 hei..jeg er en gutt som ikke er så veldig gammel bare 15 år... hører så masse om hvor fint, og vidunderlig det er å være forelska, men har aldri opplevd det før det er det som er problemet, fordi jeg har sååå lyst til å bli forelska, men vet liksom ikke hvordan. kan man styre det selv? eller mer generelt, hvordan blir man forelska?? er liksom litt halvredd for at det aldri skal hende meg regner med det er mange som har opplevd det, så kunne jeg fått noen tips?? eventuelt; må jeg engasjere meg? sitte å vente?? lete? hvordan? Lenke til kommentar
Drømmemannen Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Det skjer alle før eller siden. Vent og se. Det er ingen hast. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 En forelskelse er ikke noe du styrer selv, den kommer og går som den vil og oppstår der du minst venter det. Plutselig bare er den der, og tro meg, når det skjer så vet du det. Det kommer garantert til å hende deg også, vær ikke redd for det. Lenke til kommentar
Bikkebakke Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Å være forelska er oppskrytt. Det suger. Lenke til kommentar
tommentmn Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Lukter jeg dårlige erfaringer på kjærlighetsfrontern her, Bikkebakke? Lenke til kommentar
isaac elric Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 det kommer etterhvert. det er ikke særlig lurt å være forelsket. selv om det er en fin følelse, så er man ofte svært irasjonell, hvilket ofte fører med seg dårlige konsekvenser... husk dette: KJÆRLIGHET GJØR DEG BLIND men ikke unngå det! det er en flott følelse bare bruk hodet litt Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Har vært det en gang. Det varte i ca en dag. Lenke til kommentar
SKFX Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 du kan til og med bli forelska i folk du har kjent hele livet. slapp av, det kommer. Lenke til kommentar
meg9907 Skrevet 11. september 2008 Forfatter Del Skrevet 11. september 2008 hvordan skal jeg unngå å "unngå å bli forelska" ?? takk for mange gode svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå