krizkriz Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Tittelen sier seg selv. Du MÅ brukes headphones på denne for at det skal fungere. IKKE skremmeklipp Lenke til kommentar
ovzer Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Vet ikke om dette er så morsomt akkurat, men usansynlig kult! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Genialt! Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Tusne takk for at du postet denne, så den før på en side, men den ble fjernet. Synes denne er skikkelig kul håper denne teknologien kan bli impletert i spill og film etterhvert! Ikke les spoileren om du ikke har hørt stykket! Satan hvor creepy det er når han hvisker deg i øret på slutten . Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Det her var helt vanvittig kult. Kunne ikke la være å snu på hodet for å se om det var noen der Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Noen som vet om det finnes flere av disse? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Jeg skjønte ikke helt hva det innebar i førsten, men så hørte jeg de stemmene. Og det var bra tima, for da var akkuratt pappa uttafor. Så i førsten trodde jeg det var han som hosta, så jeg så ut vinduet o greier xD Genialt! Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 (endret) e bare digger den der noen som vet om flere av disse Endret 11. september 2008 av yavel Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Noen som har fler slike lyder? gjerne noen som er nedlastbare slik at jeg får prøvd det på sorund anlegget Lenke til kommentar
Obi von Knobi Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 (endret) er 7 min med slike opptak! Søk på holophonic og binaural recording for mer. Fakta på Wikipedia Endret 14. september 2008 av Ashol Lenke til kommentar
Nixax Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 jeg snur meg BESTANDIG når han traller å kremter i starten denne er jo skikkelig kul Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Elsker den der - jeg får frysninger når han hvisker meg i øret Resultatet av et ok lydkort og noen veldig ok øretelefoner Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Elsker den der - jeg får frysninger når han hvisker meg i øret Resultatet av et ok lydkort og noen veldig ok øretelefoner Youtube er så low end at det spiller ingen rolle uansett. Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Sant nok - 95% av arbeidet er vel allerede gjort. Lenke til kommentar
Raytee Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Syntest det der var litt skumelt jeg, åpnet øynene og det var ingen der xD. Når han puttet posen over hode mitt prøvde jeg og ta den av xD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå