Gå til innhold

BK: Nok et postkort fra Århus


tomsi42

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg er jo vanligvis ikke noen stor fan av strømlinjeformet symmetri i bilder, men det at vi ser bygningene på høyre side komme igjen på venstre (speilbildet) likte jeg godt.

Takk. Symmentrien her er også en av de tingen jeg likte med bildet. Man får flere lag med speiling her, men ettersom elven svinger mot venstre, så blir ikke bildet statisk.

 

Tom

Lenke til kommentar
Og hvordan trives du med reisekomboen din, Tom? Føler du deg begrenset, eller føler du den friheten jeg føler med det objektivet på kamera?

Det å kun ha med en 28mm blir noe begrenset. Men jeg fikk tatt bilde av det meste. Det er mulig at om jeg hadde hatt med 85mm'en i tillegg, så hadde jeg følt meg tryggere ...

 

Tom

Lenke til kommentar

Jeg legger merke til at det er noen av dere som synes trærne er forstyrrende. Det er jo lov å mene, jeg selv er ikke plaget ...

 

Vet ikke om det er det at de er der som er forstyrrende, eller om det er at de ikke er så fotogene i seg selv? Det hadde riktignok vært en fordel med at de ikke hadde vært der, og det er at rekken av parasollenene har strenger linjer; noe som kan bidra positivt i bildet.

 

Tom

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...