Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den foreløbige ganske lille dirt jump tråden.

Espen-kun

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg kunne lage en liten tråd om sykkel sporten dirt jumping,

hvor vi kunne ha en egen tråd som handler om alt om syklene og alt innenfor DJ og samtidig fortelle litt om sykenen(e) våre.

Tenkte jeg kunne starte:

Sykkel: Giant stp 1

demper: marchochi DJ 2 100mm

bremser: Juced...

dekk: specelised

DSC00824.jpg

egentlig er jeg litt missfornøyd med sykkelen, siden den kostet meg 5000, og kjedet gjør ikke annet enn å hoppe av, så..

Deres tur !

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse

jeg har en (ganske stygg) everest ramme med fox vanilla 130 rlc, shimano deore hydrauliske bremser. ganske glad i den :love: men fortsatt en del som må gjøres. vurderer omlakkering og nytt sete, stem og styre.

fox'en min er den deeiligste demperen ewwah!

Endret av LAUKzz
Lenke til kommentar
jeg har en (ganske stygg) everest ramme med fox vanilla 130 rlc, shimano deore hydrauliske bremser. ganske glad i den :love: men fortsatt en del som må gjøres. vurderer omlakkering og nytt sete, stem og styre.

Den sykkelen er helt konge :thumbup:

Har selv en Comodo(Jamis) Ramme som har masse cross country delere, ettersom jeg greide å knekke ramma :hrm:

Lenke til kommentar

Den sykkelen er helt konge :thumbup:

Har selv en Comodo(Jamis) Ramme som har masse cross country delere, ettersom jeg greide å knekke ramma :hrm:

takk sivert :love:

jeg synes du burde fikse opp sykkelen din og begynne å sykle igjen! du har skills...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...