JuC1y Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Hei, jeg er en gutt på 15år og jeg veier rundt 68kg-70kg jeg er ca rundt 178cm-180cm lang... jeg driver med fotball. Jeg vet ikke hvor mange kalorier jeg forbrenner hverdag og heller vet jeg ikke hvor masse kalorier jeg spiser. Jeg har gjerne lyst på en sixpack og det har jeg hatt lenge, men jeg har hørt at for at sixpacken skal synes må man ha lav fettprosent. Har dere noen tips? om hvordan jeg kan få mindere fettprosent? jeg har også lyst på bryst og mer styrke jeg har ikke adgang til noen treningsstudio det eneste jeg har adgang til er: Benkpress Hjemmetrening (uten noen spesiell utstyr) Fotballen så jeg lurte på om dere her kunne hjelpe meg og få til alt dette , vet det er litt mye men har så gjerne lyst på det og er villig til å satste veldig mye Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 skal du få six pack, og være strukturet, så burde du telle kcal, da vet du hvor mye du skal ligge på får å gå ned i vekt..enkleste veien.. Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Ligg på ca. 1350 kcal om dagen så skal du se at du går raskt ned i vekt. Beste måten for å få frem rutene er ved å få ned fettprosentene (hvertfall minske fettet rundt magen), og dette gjøres ved å forbrenne mer kalorier enn det du tar inn. Ikke ligg under 1300 kcal om dagen. Ligger du på 1300-1350 kcal om dagen + mosjon/trening, så skal du se at det blir raskere resultat. Lykke til Lenke til kommentar
JuC1y Skrevet 12. september 2008 Forfatter Del Skrevet 12. september 2008 Takk, siden jeg er muslim så faster jeg nå... jeg spiser 4brødskiver og drikker masse væske til fasten og etter fasten spiser jeg litt og litt sånn 2brødskiver også går en tur ut tar meg et eple osv komer hjem og spiser er det bra nok? Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 nei det er ikke bra nok, skriv ned hva du spiser i løpet av enn dag, så teller du kcal ut av det.. er ikke vanklig og google kcal mengde i forskjllige matvarer.. Lenke til kommentar
-Zoso- Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 hahahaha, wangenps3 er så komisk... ikke hør på han, han er litt tilbakestående når det gjelder kosthold.. ligg på 2000-2200 ckal i sunn mat, tren intervalltrening, gjør det du gjør... Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Faen da... hva med å finne ut hvor man kcal man faktisk trenger, og justere etter behov? Synes det er rart med folk som sier, "bare legg deg på x antall kcal du, så blir alt så bra, så". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå