Gå til innhold

Trenger Hjelp Med Mage,Bryst Og Styrke

JuC1y

Anbefalte innlegg

Hei, jeg er en gutt på 15år og jeg veier rundt 68kg-70kg jeg er ca rundt 178cm-180cm lang... jeg driver med fotball. Jeg vet ikke hvor mange kalorier jeg forbrenner hverdag og heller vet jeg ikke hvor masse kalorier jeg spiser.

Jeg har gjerne lyst på en sixpack og det har jeg hatt lenge, men jeg har hørt at for at sixpacken skal synes må man ha lav fettprosent. Har dere noen tips? om hvordan jeg kan få mindere fettprosent?

jeg har også lyst på bryst og mer styrke jeg har ikke adgang til noen treningsstudio det eneste jeg har adgang til er:

Benkpress

Hjemmetrening (uten noen spesiell utstyr)

Fotballen

så jeg lurte på om dere her kunne hjelpe meg og få til alt dette :D, vet det er litt mye men har så gjerne lyst på det og er villig til å satste veldig mye :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ligg på ca. 1350 kcal om dagen så skal du se at du går raskt ned i vekt.

Beste måten for å få frem rutene er ved å få ned fettprosentene (hvertfall minske fettet rundt magen), og dette gjøres ved å forbrenne mer kalorier enn det du tar inn. Ikke ligg under 1300 kcal om dagen.

Ligger du på 1300-1350 kcal om dagen + mosjon/trening, så skal du se at det blir raskere resultat.

Lykke til

Lenke til kommentar

Takk, siden jeg er muslim så faster jeg nå... jeg spiser 4brødskiver og drikker masse væske til fasten og etter fasten spiser jeg litt og litt sånn 2brødskiver også går en tur ut tar meg et eple osv komer hjem og spiser er det bra nok?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...