von-schnellfahrer Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Sorry, men jeg likte nr 2 best.... Kjekspapiret tok for mye oppmerksomhet... Tror ikke det blir særlig enkelt å redde den utbrente veggen bak glasset.... Lenke til kommentar
eriklovold Skrevet 12. september 2008 Forfatter Del Skrevet 12. september 2008 Ser ut som et sluttbilde i en reklame fra Tine. Spesielt det siste, siden det var så lyst. Tror jeg liker nr. 2 best, men jeg er søren ikke sikker. Ja, det var det jeg ville Gi bildet Tine-preget. Selv liker jeg nr 3 mye bedre, fordi jeg føler at oppmerksomheten blir mer dratt mot forgrunnen enn bakgrunnen slik som i nr 2. dexter: veggen over melkeglasset er umulig å få tilbake. det ble bare grått da jeg forsøkte, og det var mye verre ;o tusen takk for all respons alle sammen Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Klipp...dexter: veggen over melkeglasset er umulig å få tilbake. det ble bare grått da jeg forsøkte, og det var mye verre ;o Klipp.. Var vel egentlig det jeg skulle frem til.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå