eriklovold Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Tatt i JPG-modus (ja jeg ble hjernevaska av Ken Rockwell). Jeg liker bildet, i grunn. Synes at den fremste kjeksen var for uskarp, men men Håper noen blir frista til å ta seg en kjeks ;D Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 (endret) Fikk en følelse av ferie og formiddagskos her. Skal du først følge Kenny boy, så må du trykke på med konstrast og fargemetning. Synes bildet blir litt blekt slik det er nå. Kunne kanskje tenkt meg litt mer DOF, men det er en smakssak. Tom Endret 10. september 2008 av tomsi42 Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Koselig bilde det her Minner om en deilig sommer dag dette.... Eneste jeg har og utsette bortsett fra skarpheten, er den overeksponerte bakgrunnen bak glasset..... Lenke til kommentar
eriklovold Skrevet 10. september 2008 Forfatter Del Skrevet 10. september 2008 (endret) Koselig bilde det her Minner om en deilig sommer dag dette.... Eneste jeg har og utsette bortsett fra skarpheten, er den overeksponerte bakgrunnen bak glasset..... Takk for kommentar! Vet ikke helt med den overeksponerte bakgrunnen, jeg synes den ble ganske fin - hvit nederst, og gradvis over til blått - det hvite står i stil med melka Alt blir tatt til etterretning Bildet er forøvrig tatt i vinduskarmen (den er stor, vet ikke om det kalles karm en gang) i min 30 kvadrat store kjellerhybel. Vinduskarmen funker rimelig bra som et mini-studio - kanskje desto bedre dersom jeg henger opp litt papir for vinduet og flytter stålampa mi, haha. Endret 10. september 2008 av Lovold Lenke til kommentar
jimdidr Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 (endret) Jeg trukke jeg skjønner den, minner om en reklame hvor de har glemt å vise fram "safari kjeks logoen" Lengre bak litt opp og fått med hagen med fin vær? (det som kommer inni hode mitt, men jeg irriterer meg heller over at jeg ikke ser det med øynene ) er vell noe sånn Dexter snakker om... EDIT: von-schnellfahrer = Dexter Endret 10. september 2008 av jimdidr Lenke til kommentar
eriklovold Skrevet 10. september 2008 Forfatter Del Skrevet 10. september 2008 Jeg trukke jeg skjønner den, minner om en reklame hvor de har glemt å vise fram "safari kjeks logoen" Ideén bak bildet var egentlig bare å friste venninna mi Vi satt og prata på msn, så fikk jeg lyst til å friste henne, og tok bildet. Ingen reklame, med andre ord Lenke til kommentar
jimdidr Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Jeg trukke jeg skjønner den, minner om en reklame hvor de har glemt å vise fram "safari kjeks logoen" Ideén bak bildet var egentlig bare å friste venninna mi Vi satt og prata på msn, så fikk jeg lyst til å friste henne, og tok bildet. Ingen reklame, med andre ord Ah flørting... med mat(sex)... say no more... i need not know Lenke til kommentar
eriklovold Skrevet 10. september 2008 Forfatter Del Skrevet 10. september 2008 (endret) haha, ironisk nok har du mer rett enn du tror, men det er en annen historie Endret 15. september 2008 av cyclo Fjernet overdreven bruk av quote Lenke til kommentar
jimdidr Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 (endret) You are late to discover my GENIUS... I see all... i just dont remember hens the camera... god natt Endret 15. september 2008 av cyclo Fjernet overdreven bruk av quote Lenke til kommentar
eriklovold Skrevet 11. september 2008 Forfatter Del Skrevet 11. september 2008 Først nå skjønte jeg hvor du mente det var overeksponert hen, altså rett over glasset. Det er det definitivt. Jeg trodde du mente himmelen, skjønner du. men ja, den var uheldig - solen skinte direkte på den hvite husveggen uttafor vinduet Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Først nå skjønte jeg hvor du mente det var overeksponert hen, altså rett over glasset. Det er det definitivt. Jeg trodde du mente himmelen, skjønner du. men ja, den var uheldig - solen skinte direkte på den hvite husveggen uttafor vinduet Er så pirkete at jeg klager på himmelen Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 At det var overeksponert der, gjorde meg ikke det minste. Fikk ganske fine kjeksvibber av bildet. Litt snø, og så er det vinter. Eller. Hva med å gi det litt varmere farger for enda større "sommer feel"? Lenke til kommentar
eriklovold Skrevet 11. september 2008 Forfatter Del Skrevet 11. september 2008 (endret) jacob, personlig synes jeg heller ikke det ødelegger bildet på noen måte her er en versjon med litt bøffa farger. tycks? Endret 11. september 2008 av Lovold Lenke til kommentar
akle Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Likte versjon 2 mye bedre. Ble mere dybde i bildet, noe som gjorde at kjeksa og melka så mere innbydende ut. Likte ikke at bildet var litt utbrent på versjon 1, men på 2 har det ingen ting å si da melka og kjeksa tar oppmerksomheten:) Lenke til kommentar
CoconutJoiner Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 (endret) Tatt i JPG-modus (ja jeg ble hjernevaska av Ken Rockwell). Han har jo argumentert både for og imot RAW. Det han misliker mest er størrelsen, og det fordi han er en skikkelig kjiping som er helt imot innkjøp av utstyr (både objektiver, kamera, minnebrikker, stativer m.m) Edit: On-topic, likte bildet, men jeg syns lyset bak glasset på en måte deler bildet, ser nesten ut som det er to bilder som er klipt sammen? Kjeksen ble bedre med mere farger men du har fått en halo rundt som ble litt merkelig. Endret 11. september 2008 av shakudu Lenke til kommentar
eriklovold Skrevet 11. september 2008 Forfatter Del Skrevet 11. september 2008 Tatt i JPG-modus (ja jeg ble hjernevaska av Ken Rockwell). Han har jo argumentert både for og imot RAW. Det han misliker mest er størrelsen, og det fordi han er en skikkelig kjiping som er helt imot innkjøp av utstyr (både objektiver, kamera, minnebrikker, stativer m.m) Edit: On-topic, likte bildet, men jeg syns lyset bak glasset på en måte deler bildet, ser nesten ut som det er to bilder som er klipt sammen? Kjeksen ble bedre med mere farger men du har fått en halo rundt som ble litt merkelig. Han har i all hovedsak argumentert mot RAW, ettersom jeg har lest hvertfall Jeg får 4 ganger flere bilder på minnekortet når jeg skyter JPG, og det alene synes jeg er grunn god nok (igjen, hjernevaska ). Er nok ikke to bilder som er klipt sammen, kanskje den korte brennvidden som gjør det? Haloen var der i det første bildet og, og den laga jeg med vilje i Lightroom for å fremheve kjeksene enda mer - hvor vellykka det er vet jeg ikke, men jeg syntes det var interessant. Hadde kanskje gjort seg uten. Lenke til kommentar
sCuper Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Nå fekk eg drita lust på Safarikjeks å melk... Lenke til kommentar
eriklovold Skrevet 11. september 2008 Forfatter Del Skrevet 11. september 2008 (endret) Her er den (forhåpentligvis) siste versjonen jeg skal plage dere med! Endret 11. september 2008 av Lovold Lenke til kommentar
stonhans Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Her er den (forhåpentligvis) siste versjonen jeg skal plage dere med! Følte nesten at kjekspapiret trakk oppmerksomheten min fra selve kjeksen. Jeg likte nummer 2 bedre. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Ser ut som et sluttbilde i en reklame fra Tine. Spesielt det siste, siden det var så lyst. Tror jeg liker nr. 2 best, men jeg er søren ikke sikker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå