MBrandt Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Hei og hopp. Jeg er på jakt etter en multifunksjonsskriver, men kan meget lite om dette. Lurer derfor på om noen her inne kan hjelpe meg? Den skal brukes primært til skolebruk av samboeren min, og ikke noe avansert av meg. Den må være trådløs. Det skal være kvalitet! Det er viktigst. Pris rundt 2000kr. gjør ikke noe om det er litt over hvis det er noe som er veldig bra. Gjør heller ingenting hvis den ser grei ut. Ikke en grå kloss. Hva med disse? Epson Stylus DX9400F Wi-Fi Edition HP Officejet J6410 Tudelu Lenke til kommentar
MBrandt Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2008 (endret) Jeg føler meg berettiget til å bumpe denne, siden det er nå snart en måned siden jeg la ut posten. Endret 8. oktober 2008 av MBrandt Lenke til kommentar
WebKnight Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Har "lillebror" til den Epsonskriveren (Stylus DX8450) og er MEGET fornøyd, så det bør være et trygt kjøp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå