Schneiderlin Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Jeg får 24 kr, av og til 24 + 24 kr ekstra fra echovox, altså en bedrift som driver med ringetoner å slikt tar jeg ikke helt feil. Men problemet er at jeg aldri ar bestilt noe ringetoner, så da tenker jeg at noen kansje har skrevet inn mobil nummeret å sendt slik jeg skal få gratis ringetoner, Noe jeg har opplevd før når jeg fikk altslags tull i posten, noen hadde bestilt til meg. Er det noen som vet hvordan jeg kan stoppe dette? Les mer her: http://www.nettavisen.no/it/article1329389.ece Lenke til kommentar
larspistasj Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Send en SMS med STOPP til det nummeret du får det fra. (2098/ 2422) Lenke til kommentar
Chairman2k Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Anmeld til politiet =) Lenke til kommentar
KapteinKnut Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 du KAN ha blitt offer for dette svidlerknepet. usansynelig men kan skje... Lenke til kommentar
Pillin Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Jeg får 24 kr, av og til 24 + 24 kr ekstra fra echovox, altså en bedrift som driver med ringetoner å slikt tar jeg ikke helt feil. Men problemet er at jeg aldri ar bestilt noe ringetoner, så da tenker jeg at noen kansje har skrevet inn mobil nummeret å sendt slik jeg skal få gratis ringetoner, Noe jeg har opplevd før når jeg fikk altslags tull i posten, noen hadde bestilt til meg. Er det noen som vet hvordan jeg kan stoppe dette? Les mer her: http://www.nettavisen.no/it/article1329389.ece Kontakt din operatør, de kan sperre deg mot innholdstjenester, merk at du da også sperrer din egen bruk av tjenester som 1881 via sms og lignende. Om du bare ønsker å stoppe fra Echovox kan de gi deg kontaktnr. til disse. Dersom de ikke kan bevise at du har bestilt tjenester fra dem, har du rett på pengene tilbake. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå