Gå til innhold

Erfaringer med Netshop!

Anbefalte innlegg

Hei, har bestilte Pc hos Netshop 06.09.08(Dinside tilbudet) og lurer på om noen har noen ide om hvor lang tid det vil ta før jeg kan hente pcen hos Posten? Har lest litt om dem på Hardware og det er forskjellige opplevelser. Ønsker derfor noen kommentarer fra dere brukere.

Takk for alle svar ^^

Endret av nerikk
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har selv bare gode erfaringer med Nehsop. Bestilte deler før helga, på torsdag, og de var klar til henting på lørdag. Fikk også med en liten pose med noe søtt, denne ble kastet ettersom jeg ikke spiser godteri, men det er + i margen allikevel.

Hmm, jeg bestilte i helga og leveringsdatoen har bare forflyttet seg etter dagene 07.09,08.09,09.09,10.09 som da er i dag er dette vanlig?

Lenke til kommentar
Har bare gode erfaringer med Netshop selv. Har handlet der en del, og både serice og leveringen er god.

Det er vanlig at datoen blir flyttet slik om de venter på noen deler.

ok, Takk for begynte å lure på hva som skjer XD Men litt surt da 64-bit Vista kommer ikke inn før 17.09.08 ...

Lenke til kommentar

Jeg har aldri handlet en hel PC, men har handlet en god del enkelkomponenter hos dem. De har gode rutiner for rask levering så sant de har varen på lager. Du får hente varen på samme dagen!

Men, og det er en stor men, de har en tendens til å oppgi litt "optimsike" datoer for noen varer, og de kan ofte finne på å forflytte forventet dato flere ganger. F.eks nå har jeg lyst på OCZ 8 GB SPYDER og har følgt med den på flere uker og datoen har blitt forflytet flere ganer. Det er desverre flere netbutikker som gjør dette, med eller uten vliije.

Endret av Sam_Oslo
Lenke til kommentar

Har starta å bruke netshop mer enn komplett da jeg er heldig nok til å kunne bare ta en kjøretur opp til hentebua. Har handla både datadeler, tv og lurte lenge på å kjøpe receiver derifra og. Angrer litt på at jeg la inn bestilling fra annen butikk i og med at hos netshop kunne jeg fått den på dagen og ikke vente i 1 1/2 uke som jeg må nå.

Lenke til kommentar
prøvd dem 1 gang, aldri mer.

varen jeg bestillte kom aldri frem, kontaktet kundeservice 20 ganger pr mail(de har telefon), tok vel ca 3mnd før jeg fikk svar, det var bare pga jeg fikk mailen til andre personer som jobber der, kundeservicen svarte aldri.

Vel dette er første gang jeg har brukt Netshop så jeg satser på en lucky ending. Har lest om flere folk som har bestillingene sine rett vest, men dette tar jeg som uflaks :p

Håper noen har flere erfaringer å dele med meg/oss på forumet ^^

Endret av nerikk
Lenke til kommentar
prøvd dem 1 gang, aldri mer.

varen jeg bestillte kom aldri frem, kontaktet kundeservice 20 ganger pr mail(de har telefon), tok vel ca 3mnd før jeg fikk svar, det var bare pga jeg fikk mailen til andre personer som jobber der, kundeservicen svarte aldri.

Jeg tror at dine erferinger er litt utenom det vannlige.

Jeg har klart å kontakte kundservise flere ganger, uten noen problemer. Jeg skulle lever tilbake noe på angrefrist, og kundesrvise både svarte og gjorde jobben sin enkelt og greit. De fleste kundesrvise er både tilgjenglige og samerbaidsvillije når det gjelder salg, men de færreste er like flinke på reklamasjon, retur og angrefrist. Mine erfaring med netshop kundesrvise har vært bra selv på dette punktet.

Endret av Sam_Oslo
Lenke til kommentar

Kundeservice på gamle Netshop oslo er ikke så veldig å skryte av, etter egne erfaringer.

Grunnen til at dem ikke tar tlf er vel mest fordi de ikke har egen kundeservice, men kun en person som tar telefonen når personen ikke har kunder å hjelpe i butikken.

Derimot på netshop sitt hovedkontor er det veldig enkelt å komme igjennom synes da jeg :)

Lenke til kommentar

Har selv bestilt en modifisert PC fra Netshop. Min har vært bestilt siden 02.09. De svarer fort på mail har jeg erfart. Veldig bra service fra min side, så langt.

Jeg lurte på hvor lenge det tok, han sa at det er en del pc'er som er i køen. Må nok være tålmodig! Tipper jeg må vente minst 2 uker? :s

Men det er en del faktorer som spiller inn. Om delene er på lager og hvor mange andre PC'er byggerne hos Netshop har på arbeidsbenken.

Statusen på min er: Ordrestatus: Plukkliste...

Endret av Deosl
Lenke til kommentar

Ok webshopp, men har problemer med websidene sine for tiden. Har i alle fall vært feil på retursidene dems lenge nå med blandt annet at ting avsluttes før du får sjekket status.

De kan også rote noe helt utrolig, fikk et problem sendt hjem til min gammle adresse noe som jeg ikke fatter de har fått til når alle adressene mine er oppdatert hos dem og det stod også riktig adresse på pakkeseddelen jeg sendte hd i retur med.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...