Sanchez_ Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Jeg har tenkt å kjøpe meg MacBook, men vet ikke helt hvilken enda. Den kommer til å bli brukt enkelt til skole og til videoredigering (Final Cut Express HD 3.1). Jeg vil nok ta i bruk ekstern skjerm og harddisk... Noen som kan ha peiling på en kandidat? Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Ville lett gått for en svart MacBook med 4GB RAM, altså Final Cut Express burde gå fin-fint på MacBook, jeg klarer fint å kjøre Final Cut Pro på min MacBook, og den er ganske nøyaktig et år gammel nå. Eneste grunn til at jeg sier sort er fordi jeg har det selv, og synes den er mye finere enn de hvite, men du skal få bestemme fargevalget selvl Litt dyrere i sort er den også, men det er det verdt Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Skal gå flott det! Satt med en to år gammel macbook, med 2GB ram som vi dreiv å redigerte 1080i filer på i Juni, så skal nok gå fint det, men tror nok jeg ville investert i 4GB RAM allikevel. /Yaricks Lenke til kommentar
St. Anders Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Final cut express ble ikke universal binary før i 3,5 versjonen, kanskje noe og tenke på. Dette betyr at du sansynligvis må kjøpe deg en nyere versjon av pakken /oppgradere til versjon 4,x for at du skal få nytte av redigeringa. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå