Redak Tøren Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Er ikke Windows ett Microsoft produkt også? Kilde? Trenger du virkelig en kilde for det? Lenke til kommentar
NothgaliC Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 jeg tror han tulla. Lenke til kommentar
Redak Tøren Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Selvsagt vet jeg også det, men det var så tåpelig at jeg og ville tulle litt. Lenke til kommentar
NothgaliC Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 well, you fail. Lenke til kommentar
Frozt Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Kunne noen gitt med tips om oppsett på hardcore tdm?Har vel ikke bruk for stopping power eller juggern00b der? eneste jeg annbefaler som fast er bulletpenetration. alt annent kan du sette opp som du selv vil. stoppingpower har du iallefall overhode ikke bruk for i HC da man dør av 1-3 skudd(avhengig av våpenklasse) hvis man ikke bruker jugger. Lenke til kommentar
Burger_Kingpin Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Dessuten skiller det de ulike klassene litt mer. m16 har jo mye høyere damage og accuray enn m4. Så hvis man hadde kunne kjørt den på full auto ville m4 vært utrolig mye dårligere.. m4. full auto. mindre damage. m16. burst. mer damge. Plusse på en måte opp i opp, men man må ha litt kjappere reaksjon og aim hvis man får en close up M16 kan ikke skyte i automat-modus, men M4 kan. Men det er litt rart at du ikke får lov til å skyte halvautomatisk Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Jo, men ikke M16A4. Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Dessuten skiller det de ulike klassene litt mer. m16 har jo mye høyere damage og accuray enn m4. Så hvis man hadde kunne kjørt den på full auto ville m4 vært utrolig mye dårligere.. m4. full auto. mindre damage. m16. burst. mer damge. Plusse på en måte opp i opp, men man må ha litt kjappere reaksjon og aim hvis man får en close up M16 kan ikke skyte i automat-modus, men M4 kan. Men det er litt rart at du ikke får lov til å skyte halvautomatisk Ehh. Det var jo nettopp det jeg sa? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå