Gå til innhold

COD4 m16 single shot


buck_naked

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er vel kanskje fordi at M16 er det eneste våpenet som har en fordel.

 

Man kan drepe en person med en burst fra kort, middels og lang avstand nesten hver som helst på kroppen.

 

Brukte veldig mye M16 før, men ble etter hvert veldig lei av det, nå bruker jeg M40 sniper rifle med AOCG, jeg bruker den som hagle og dreper alle med et skudd, mange som klager på meg også, men sånn er det når man er god :) *Skryte*

Lenke til kommentar
Det er vel kanskje fordi at M16 er det eneste våpenet som har en fordel.

 

Man kan drepe en person med en burst fra kort, middels og lang avstand nesten hver som helst på kroppen.

 

Brukte veldig mye M16 før, men ble etter hvert veldig lei av det, nå bruker jeg M40 sniper rifle med AOCG, jeg bruker den som hagle og dreper alle med et skudd, mange som klager på meg også, men sånn er det når man er god :) *Skryte*

 

 

Pluss at red dot sighten ikke rører seg så mye, men det er jo tilgjenglig for alle, litt mongo å drive å klage når de kan bruke det selv også.

Lenke til kommentar

Dessuten skiller det de ulike klassene litt mer.

 

m16 har jo mye høyere damage og accuray enn m4. Så hvis man hadde kunne kjørt den på full auto ville m4 vært utrolig mye dårligere..

 

m4. full auto. mindre damage.

m16. burst. mer damge.

 

Plusse på en måte opp i opp, men man må ha litt kjappere reaksjon og aim hvis man får en close up

Lenke til kommentar
Spill FFA.

Finn EVO sine servere... de er omtrent alltid over 20 og ofte mellom 35-50 stk... der går det relativt kjapt å fylt opp litt hs...hvis en tåler å bli spawnrapet en del da...

Første 12 gangen dauer du idet du spawner, men jeg kverka mer enn jeg ble kverka når det først ble min tur... to kills på å stille inn siktet, så er det headshots for alle penga :)

Hadde min maks killstreak der... 61, hvorav jeg sverger på at over 40 var headshots (LMG)

 

Hadde faktisk alle challengene fullført, men så tok harddisken kveld... og den tok med seg profilen :cry:

Menmen... gøy å ta de igjen. Snart Lvl 25 igjen...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...