Stein-Erik Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 hvor er det beste stedet og kjøpe en volcano 7 alle net steder har så dyr frakt. Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 netconnection.no har visa betaling tror jeg. Det er den billigste frakten du kan få. Sjekk om de har den inne! P.S Det der er ikke en vifte, men en kjøler.. selv om den har vifte på seg! Vifta er den greia som lager luftstrøm, kjøler er den kladden med kobber/alluminium. :wink: Hvis begge deler er det fortsatt en kjøler Lenke til kommentar
notarget Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 eller så har du microplex.no som har et STORT utsalg av vifter.. frakta vet jeg ikke prisen på Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 kjøler er den kladden med kobber/alluminium. Jeg vil påstå den delen heter (kjøle)ribbe. Eller? Lenke til kommentar
sjantiok Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 merkelig hvor mange som kaller kjøleribba for vifte bare se på sida til komplett- Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 kjøler er den kladden med kobber/alluminium. Jeg vil påstå den delen heter (kjøle)ribbe. Eller? kjøler og ribbe blir jo synonymer da ( i min verden)... men kanskje det burde vært sånn (kjøler = hele møkka, ribbe = metallkladden) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå