Largie Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 (endret) Hei Jeg fant et billig Siemens A160 trio-sett på Elgkjøp idag. Det fulgte desverre ikke med powersupply på basestasjonen og det står ingenting om volt & ampere styrken, for å finne en matchene modell i heimen. Har noen en Siemens A160 basestatsjon med nr s30852-s1801-r201-13 hadde jeg satt stor pris på opplysningene under strømadapteren din! Skriv ned det som står der, hvis du har mulighet. Forøvrig opplyser ikke Siemens noe om laderen på sine hjemmesider heller: http://gigaset.siemens.com/shc/0,1935,hq_e...A122364,00.html På forhånd takk! Endret 10. september 2008 av Largie Lenke til kommentar
Heimdall Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Vet ikke jeg heller, men googlet kort på tyske nettsider. Det er ihvertfall samme batteriet i følgende modeller: Akku Siemens Gigaset A120-A140-A160-A240 (kilde: tyske ebay) Batteriet har følgende data: 550 mAh , 2.4 Volt , Ni-MH-Battery (Også fra tyske Ebay) Kanskje det hjelper deg ett stykke på vei. Lenke til kommentar
Largie Skrevet 11. september 2008 Forfatter Del Skrevet 11. september 2008 Jeg har de adapteret til ladestasjonene og de er speca samme som batteriet. Men adapteret til basestasjonen kan være høyere, right? Lenke til kommentar
Heimdall Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Jeg tror det (men skyt meg ikke hvis det er feil). Jeg ladet ihvertfall tidligere en Sony minidisc-spiller med to forskjellige ladere. Begge var 6 V, men hadde forskjellig Ampere (Derfor brukte den svakeste lengere tid på å lade opp batteriet, men det har jo ingenting å si..) Lenke til kommentar
Largie Skrevet 11. september 2008 Forfatter Del Skrevet 11. september 2008 Det funker nok med en tilsvarende sak. Skal kjøpe et multiadapter på Teknikmagasinet og se om plug og strømstyrke fungerer Har også sendt mail til Siemens, får sikkert svar og part-nummer fra dem. Men de skulle ha minst 2 arbeidsdager på svaret, dvs til tirsdagen. Det er "kundeservicen" sin på e-post det, hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå