danaanest Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Hei! Lurte på om man kan øvelseskjøre med ATV på mopedskolen. Takker for alle svar Lenke til kommentar
sharkbite Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 er det lett-mc lappen du skal ta? da kan du ikke kjøpe atv tror jeg...er ikke den tung-mc da? Lenke til kommentar
Patz Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Vel, om ATV-en er registrert som f.eks. en moped (M) så er det etter forskriftene en moped, dermed er de likestilte. Lenke til kommentar
danaanest Skrevet 10. september 2008 Forfatter Del Skrevet 10. september 2008 Vel, om ATV-en er registrert som f.eks. en moped (M) så er det etter forskriftene en moped, dermed er de likestilte. Så hvis den registreres så kan jeg ta mopedlappen med ATV? Trodde man fikk skilt når man var ferdig med lappen er det lett-mc lappen du skal ta? da kan du ikke kjøpe atv tror jeg...er ikke den tung-mc da? Nei det er en 50cc Tror du det er mulig? Lenke til kommentar
HondaOlav Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Hvis ATV'en er på 50ccm og den er registrert som moped, kan du øvelseskjøre med den ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå