Trixhead Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Lurer bare på om amerikanske add ons (USA-PSN) funker til spill man har kjøpt i norge. prøvde å laste ned gratis add ons til motorstorm (kjøpt i norge), men det funka ikke. Har kanskje tenkt å kjøpe Shivering Isles til OBLIVION, via USA-PSN storen. Har noen prøvd det???? Funker det??? Lenke til kommentar
Kris Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Jeg tror at noen addons virker, men de fleste virker ikke, så du bør kjøpe fra den europeiske storen. Det koster uansett bare noen kroner mer. Lenke til kommentar
Trixhead Skrevet 10. september 2008 Forfatter Del Skrevet 10. september 2008 Jeg tror at noen addons virker, men de fleste virker ikke, så du bør kjøpe fra den europeiske storen. Det koster uansett bare noen kroner mer. Bedre utvalg på USA-storen da! Lenke til kommentar
skyggefreaken Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Jeg hadde først Oblivion som jeg lånte av en kompis, men så kjøpte jeg GOTY-versjonen på VGP. Da fikk jeg iallefall ikke fortsette med alven jeg hadde bygd opp.. Måtte begynne på nytt igjen. Lenke til kommentar
Trixhead Skrevet 10. september 2008 Forfatter Del Skrevet 10. september 2008 Jeg gidder ikke å kjøpe GOTY versjonen, vil kjøpe SI fordi jeg har olivion fra før av Lenke til kommentar
skyggefreaken Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Har du HDTV og bruker HDMI vil nok spillet fungere, men savegames fra forskjellige regioner funker ikke sammen. Lenke til kommentar
Slugge Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 alle addon's jeg har prøvd fra usa med europa kjøpte PSN og Retail spill har funka for meg Lenke til kommentar
Kuff1 Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Jeg har norsk Oblivion, og den amerikanske Shivering Isles jeg kjøpte på VGP funket ikke sammen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå