Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Pc'n min vil ikke starte i det hele tatt.

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har et problem med pcn min. Jeg skrur på strømforsyningen, og kan se det grønne lyset på hovedkortet som alltid har vært der men pcn reagerer ikke i det hele tatt når jeg trykker på ''på'' knappen. Noen som vet hvordan jeg kan fikse dette? Og om det er mulig, ellers må jeg bare levere den inn på garanti(bygget av komplett) Oktober 2007.

Specs:

Antec NineHundred

Q6600

Asus P5K

8800GTS 640MB

Corsair 620W

Corsair PC6400 Twin2X 1GB x 4

Samsung Spinpoint 500GB

Setter stor pris på hjelp...

Vet ikke om dette har noe å si, men dette skjedde etter at stikkontakten ble skrudd av ved et uhell(tråkket på ON knappen)

Den funket om morningen da jeg sjekket e-mail osv...

Kom hjem, skrudde på strømmen osv, prøvde å skru på pcn men ingenting reagerer. Alt annet som har stått i stikkontakten fungerer helt fint. Skjermen fungerer, pc kabelen fungerer.

Har ringt til komplett og de sier det jeg egentlig forventet å høre; at jeg skulle sjekke at alle ledninger sitter der de skal etc. Fungerer den ikke etter dette var det bare å levere den inn fikk jeg beskjed om.

Noen som har vært borti det samme eller har noen tips?

Sett gjerne en rød ring (eller lignende) rundt noe på hoveddkortet hvis du vil vise noe ^^ Enklere å forstå hvor du mener da :)

http://solbu.com/E-Commerce/zencart/images/P5K.jpg

Mvh. Frustrert gamer

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan være en kortslutning kanskje.

Hadde en lei episode når jeg var ung og dum husker jeg for endel år siden.

lokket på diskettstasjonen hang seg opp og falt ikke ned som det skulle etter at jeg tok ut en diskett. Lur som jeg var tok jeg en liten saks for å lirke lokket ned igjen. Stakk saksa med andre ord inn i diskettstasjonen mens pcen sto på. 1 sekund senere ble selvsagt pcen død og skjermen svart..... det var den pcen...

det morsomte var jo at jeg fikk ny pc selv om feilen var delvis selvforskyldt. (men at lokket hang seg opp var jo klart en maskinfeil, og det ble avgjørende) :)

nei, det var et sidespor, men spørs om du ikke må sende den inn da. Har du nogenlunde peiling går det jo an å sjekke harddisken på en annen maskin, for å se om den funker.

Endret av filmnils
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...