kjall Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Har veldig mange bilder på 4000 x 2240 piksler som jeg ønsker å redigere til 1280 x 717 piksler. Fant fram til programet Pixreziser som er perfekt til dette her. Men problemet er at skal jeg redigere flere bilder på en gang får jeg maks størrelse på 1200 piksler. Redigerer jeg derimot et og et kan jeg velge hvilken som helst størrelse. Er det noe jeg gjør feil eller er programmet slikt? Finnes det isåfall et bra alternativ til det programmet? Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Jeg har brukt denne noen år: http://www.imageresizer.com/ Ellers så var det vel en sånn resizegreie man kunne laste gratis ned til windows som microsoft utgav som noe tilleggsgreier. Søker du litt så finner du nok den (gjelder XP) Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Ellers så var det vel en sånn resizegreie man kunne laste gratis ned til windows som microsoft utgav som noe tilleggsgreier. Søker du litt så finner du nok den (gjelder XP) Du tenker på Image Resizer som ligger under powertoys hos Microsoft. http://www.microsoft.com/windowsxp/Downloa...ppowertoys.mspx (litt ned på høyresiden ligger den) Her kan du velge størrelse. Merk alle bildene du skal forminske, høyreklikk og velg resize pictures så lages det en kopi i den størrelsen du har valgt. Du får teste ut om du blir fornøyd med kvaliteten. Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 FastStone ImageViewer kan dette og mye mer. Det finnes også en enklere utgave uten visningsprogrammet, som heter Photo Resizer. Den kan gjøre enkle batch-operasjoner på mange bilder. Funksjonaliteten er innebygget i ImageViewer, forøvrig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå