Gå til innhold

Skummel, skremmende, skrekkfilm anbefaling

Revolution

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Av nyere filmer, vil jeg anbefale "The Orphanage". Ikke bare det at den er temmelig skummel (og har en utrolig intens atmosfære), men plottet, og gjennomføringen av filmen er veldig imponerende.

Skal akkurat til å skru på Rec. nå (kom fra play.com i dag), og den virker temmelig lovende også. Har hørt mye positivt om den.

Men det er jo som sagt utrolig mange gode grøsserfilmer fra 70-80 tallet (andre tiår også :) ), men jeg nevner først og fremst disse, ettersom de er uhyre lett å anskaffe seg.

Lenke til kommentar
Så the orphanage og var virkelig skuffet, den var ikke skummel! Har vurdert rec, men de jeg skal se film med sier de ikke orker en til spansk film.

Tro meg, de vil like den uansett. Selv om man hater spansk så glemmer man nok at den er det. Det spanske miljøet er helt hysterisk i filmen.

Endret av CypheroN
Lenke til kommentar

The decent var en skikkelig ekkel film, med et greit og enkelt konsept. Syntes det ble litt for mange klisjeer enkelte steder, filmen prøvde ofte å få deg til å skvette uten at det egentlig ikke var noen fare som irriterer meg endel.

Cube har en god atmosfære og er ganske så spennende. Falt mer i smak er i allefall ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...