Revolution Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 (endret) Skal se film med noen venner på lørdag og trenger tips til det som virkelig får deg til og skvette, svette og føle avsky når blodet renner. Skjønner dere ? Kom med anbefalinger! Endret 11. september 2008 av Revolution Lenke til kommentar
SgtKabukiman Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Av nyere filmer, vil jeg anbefale "The Orphanage". Ikke bare det at den er temmelig skummel (og har en utrolig intens atmosfære), men plottet, og gjennomføringen av filmen er veldig imponerende. Skal akkurat til å skru på Rec. nå (kom fra play.com i dag), og den virker temmelig lovende også. Har hørt mye positivt om den. Men det er jo som sagt utrolig mange gode grøsserfilmer fra 70-80 tallet (andre tiår også ), men jeg nevner først og fremst disse, ettersom de er uhyre lett å anskaffe seg. Lenke til kommentar
SteinErik Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 "The Descent" er en film som falt godt i smak for min del Lenke til kommentar
Revolution Skrevet 10. september 2008 Forfatter Del Skrevet 10. september 2008 Så the orphanage og var virkelig skuffet, den var ikke skummel! Har vurdert rec, men de jeg skal se film med sier de ikke orker en til spansk film. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 (endret) Så the orphanage og var virkelig skuffet, den var ikke skummel! Har vurdert rec, men de jeg skal se film med sier de ikke orker en til spansk film. Tro meg, de vil like den uansett. Selv om man hater spansk så glemmer man nok at den er det. Det spanske miljøet er helt hysterisk i filmen. Endret 10. september 2008 av CypheroN Lenke til kommentar
v3g4rd Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Jeg får "knyttefølelser" i magen når ser de mer groteske scenene i Saw-filmene, men det er mulig det bare er meg Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Rec Støttes. Fæl film =( Lenke til kommentar
Revolution Skrevet 11. september 2008 Forfatter Del Skrevet 11. september 2008 Greit, men poenget er at vi ikke skal se den. Uansett Så kjør på med flere! Hvis ikke blir jeg slaktet på lørdag og får ikke noe pizza! Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Dere trenger bare rec. Etter et kvarter glemte jeg at de snakket spansk. Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 The decent var en skikkelig ekkel film, med et greit og enkelt konsept. Syntes det ble litt for mange klisjeer enkelte steder, filmen prøvde ofte å få deg til å skvette uten at det egentlig ikke var noen fare som irriterer meg endel. Cube har en god atmosfære og er ganske så spennende. Falt mer i smak er i allefall Lenke til kommentar
Revolution Skrevet 11. september 2008 Forfatter Del Skrevet 11. september 2008 Kan nevne at det skal være jenter med så de må kveppe fra tid til annen :O Lenke til kommentar
hr_krabbe Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Støtter [REC], du vil ikke angre... ...før du skal legge deg :> Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Mine tre "favoritter": Halloween (1978) Event Horizon (1997) Stir of Echoes (1999) Tror samtlige kommer til å fungere bra til ditt formål. Lenke til kommentar
Revolution Skrevet 11. september 2008 Forfatter Del Skrevet 11. september 2008 Hvordan er 28 dager/uker serien? Lenke til kommentar
MforMats Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Event Horizon (1997) Støttes! En ganske undervurdert film egentlig. Regissøren sier på ekstramaterialet at han var inspirert av The Shining når han lagde denne, tror de fleste her vil se på det som noe positivt Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 (endret) Har hatt Event Horizon ståande i nokre månader utan å turt å sjå den. Det må bli når det er heilt mørkt ute, null lys i rommet og høg lyd. Helst aleine, skrekkfilmar blir mykje skumlare då. Endret 11. september 2008 av Zeph Lenke til kommentar
Eldritch Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Event Horizon (1997) Støttes. "Hell is only a word. The reality is much, much worse." Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå