akinesia Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Blir nok kjøp ja. Bedre enn 08 iallefall. Har ikke fått tested mange kamper enda, men håper dei har fikset det slik at spillerne møter oftere. Ellers så er det nye animasjoner som såg veldi bra ut Lenke til kommentar
Abba91 Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Syntes det var mye dårligere enn PES jeg, blir nok PES 2009 på meg Lenke til kommentar
zellpropell Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 full versjonene av fifa pleier alltid være bedre enn demoene imo. vært sånn alle tidligere år hvertfall. Lenke til kommentar
Xabi2k Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Garantert kjøp for meg. Synes ennu det skulle ha vært høyere tempo i spillet. Men animasjonene er blitt mye bedre i dueller blant annet. Grafikken virker ikke å være den beste, men er ikke det jeg bryr meg mest om. Bare den er på et akseptabelt nivå går det greit. Må vel få testa PES-demoen også. 2008 var forferdelig etter min smak! Lenke til kommentar
Abba91 Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Tror PES 2009 har store sjanser til å bli det beste spillet i år, ihvertfall etter å ha prøvd FIFA demoen... Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Ja,du tror vel det. OnTopic:Blir nok Fifa kjøp på meg også ja Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 hei sitter på jobb nå og logger meg på http://store.playstation.com/game... finner ikke fifa 09 demoen der... skal ikke den siden være like oppdatert som om jeg logger meg på via ps3'n?Og hvis så, er det da mulig for meg å laste ned ps3 demoen til datamaskina mi, legge den over på en minnebrikke for så å instalere den på ps3'n når jeg kommer hjem? Den storen e vel beregnet for PSP. ok, så det er ikke mulig å sjekke ps3 storen gjennom pc...? og da umulig å laste ned via pc...? Nei, desverre. Men hvis man har en PSP og trådløs internett på jobb, så kan man gå inn på ps3'en over trådløs nett og starte nedlastingen derfra. Lenke til kommentar
trydis Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Noen andre som sliter med å se draktnummerene og i det hele tatt ansiktet til spillerene mens man spiller? Har HD TV osv men det ser alt for dårlig ut! Sikkert ikke hele grunnen, men PS3 versjonen ser ut til å ha kraftigere blur-effekt. Har prøvd begge demoene og synes 360 versjonen så ørlite bedre ut, men ikke nevneverdig på mitt TV iallefall. Ikke mine bilder: Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Nei dette likte jeg ikke Blir nok ikke kjøp her. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 PES fanboy? Lenke til kommentar
Abba91 Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 PES fanboy? FIFA fanboy? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Noen andre som sliter med å se draktnummerene og i det hele tatt ansiktet til spillerene mens man spiller? Har HD TV osv men det ser alt for dårlig ut! Sikkert ikke hele grunnen, men PS3 versjonen ser ut til å ha kraftigere blur-effekt. Har prøvd begge demoene og synes 360 versjonen så ørlite bedre ut, men ikke nevneverdig på mitt TV iallefall. Ikke mine bilder: Vet ikke hva som feiler de bildene, men har Ps3 og ser ikke så rævva ut som på de bildene hos meg vertfall. @Abba:Ikke svar på ett spørsmål med ett nytt spørsmål, nei er ingen fanboy men foretrekker Fifa laaaangt forann PES Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 De bildene så ut til å være tatt med mobilkamera og sier vel lite om noe egentlig. For alt man vet holdt man bare kamera litt roligere over 360 bildene, for så blury som de bildene vil ha det til å være er det ikke. Jeg så ikke forskjell når jeg testet mellom konsollene, og såpass uklart som det ser ut til at ps3 versionen er på de bildene tror jeg folk ville reagert på. Likte demoen forsåvidt, selv om jeg ble mer fornøyd da jeg testet euro 2008 første gang enn fifa 09. Blir nok uansett et kjøp etterhvert, selv om fotballspill trolig ikke blir prioritert denne høsten. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 PES fanboy? Nei er ingen fanboy, verken FIFA eller PES. Men syns ikke forskjellen var så stor fra FIFA 08 at jeg syns det er verdt og kjøpe. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Du syns ikke det? Da har du ikke spilt mye 08... Men du har lov til å ha den meningen Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 De bildene som er vist, det er akkurat sånn jeg har det på bilde mitt. Utrolig irriterende siden jeg vet graikken er bedre!! Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Merkelig hvordan noen har det sånn da Lenke til kommentar
Abba91 Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Noen andre som sliter med å se draktnummerene og i det hele tatt ansiktet til spillerene mens man spiller? Har HD TV osv men det ser alt for dårlig ut! Sikkert ikke hele grunnen, men PS3 versjonen ser ut til å ha kraftigere blur-effekt. Har prøvd begge demoene og synes 360 versjonen så ørlite bedre ut, men ikke nevneverdig på mitt TV iallefall. Ikke mine bilder: Vet ikke hva som feiler de bildene, men har Ps3 og ser ikke så rævva ut som på de bildene hos meg vertfall. @Abba:Ikke svar på ett spørsmål med ett nytt spørsmål, nei er ingen fanboy men foretrekker Fifa laaaangt forann PES Spørsmålet ditt var til noen andre, jeg stilte deg bare et nytt spørsmål. Lenke til kommentar
firefireto Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Noen som vet hvor gammel eller ny versjon av fifa 09 som ble lagt ut som demo? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå