Azaziel Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Manskinen blei plutselig veldig ustabli etter et strøm brudd. Det bjunte med blå skjerm, som eg ikkje greide å unngå.. eg klokka ned til org. hastighet på alt. nå kommer eg meg inn i win. men alt er så forbanna ustabilt, kan spille et spill i alt fra 10 sek. til max 5 min, så låser alt seg, til og me surfing er ustabilt, ting vil ikkje "responde" så sjekket eg med everest, og eg fekk litt bakover-sveis nå det gjalt volt på de forsjellige komponentene.. Er PSU`en min finito? Tilfeldig eller strømbrudd?? PSU`en er en Corsair vx 550w.. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 10.6 på 12V er for lavt, det kan være årsaken. Men det er ikke sikkert målingen er riktig. Man må sjekke med multimeter. Andre spenninger er OK. -12V og -5V finnes jo ikke, så de kan du se bort fra. Lenke til kommentar
Azaziel Skrevet 10. september 2008 Forfatter Del Skrevet 10. september 2008 10.6 på 12V er for lavt, det kan være årsaken.Men det er ikke sikkert målingen er riktig. Man må sjekke med multimeter. Andre spenninger er OK. -12V og -5V finnes jo ikke, så de kan du se bort fra. Eg skjønte noe var galt me 12 volten, skal sjekke det imårå. Men det som er, er at everest har alltid vist mellom 12.3 og 12.6 volt, og nå plutselig 10.6....hmmm viss disse verdiene stemmer, er då psu`en kaputt, som magafyll for søppelkassa meine eg? Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Godt mulig at noe har skjedd, om målingene var annerledes før. Men best å dobbeltsjekke. Forøvrig får du jo ny på garanti, så det skal vel gå greit. Lenke til kommentar
Azaziel Skrevet 11. september 2008 Forfatter Del Skrevet 11. september 2008 Joda, 10.4 volt målt med multimeter, så då e neste steg en garanti krangel med Amentio, med understrek KRANGEL, som eg har kvar gong nåke har gått gale... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå