Gå til innhold

Northq PSU som reklamasjonserstatning.

Anbefalte innlegg

Heisann. Da min Hiper psu røk forrige uke sendte jeg den inn til komplett med krav om reklamasjon, fikk idag mail om at jeg mottar en Northq Black Magic Flex 850W istedenfor min utdaterte Hiper 580W.

Spørsmålet mitt er: Er dette en god PSU? Har hørt mye forskjellig om Northq og lurer på om dette er en bedre strømforsyning en Hiperen som bare varte i 2 år. Delene den skal gi strøm til står i signaturen min.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Heisann. Da min Hiper psu røk forrige uke sendte jeg den inn til komplett med krav om reklamasjon, fikk idag mail om at jeg mottar en Northq Black Magic Flex 850W istedenfor min utdaterte Hiper 580W.

Spørsmålet mitt er: Er dette en god PSU? Har hørt mye forskjellig om Northq og lurer på om dette er en bedre strømforsyning en Hiperen som bare varte i 2 år. Delene den skal gi strøm til står i signaturen min.

hiper er ingen stor vinner som psu, northq burde være bedre og nå var du heldig med resultatet i din reklamasjon og fikk en 850w istedet for 530w. så du burde være godt fornøyd. dersom dette feiler så vil du fremdeles ha alle dinne krav som forbruker ved henhold til retting,heving, reklamasjon etc.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...