Giallorossi Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Sorte s-ata kabler hadde vært "prikken over i-en". Hvor i all verden får man tak i slike sorte sata-kabler? Må si meg enig, et utrolig pent Silverstone kabinettet det der, eneste jeg føler ødelegger er døra - jeg liker det stilrent hele veien Lenke til kommentar
Ashaman Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Den døra er jo kjempefin da! Synes den gjorde seg veldig godt jeg. Blir nesten som ett vindu inn i en ubåt... som er full av vann. Nei, synes resultatet ble meget bra jeg, bare litt kabelrydding så blir det utrolig pent! Lenke til kommentar
dePt Skrevet 1. november 2008 Forfatter Del Skrevet 1. november 2008 Ja, er bare å gidde. Må finne igjen resten av kablene til strømforsyningen, så skal vi ordne det også Lenke til kommentar
dePt Skrevet 1. november 2008 Forfatter Del Skrevet 1. november 2008 Sitter å funderer på å lage meg en heldekkende frontplate med viftestyringen og CDstasjonen. Da kan jeg også ordne ny powerknapp der? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Du kan fint sette inn noen fine kanpper der ja Lenke til kommentar
dePt Skrevet 1. november 2008 Forfatter Del Skrevet 1. november 2008 Sorte bulgin (?) brytere kanskje? med rødt lys? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Det kunne nok ha gjort seg ja Lenke til kommentar
dePt Skrevet 1. november 2008 Forfatter Del Skrevet 1. november 2008 Funderer også på bakgrunnsbelysning på snøflaket. Hva tror dere? Et par røde leds bak der? Lenke til kommentar
BIM-Tech Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Heisan. Tror det hadde vært fint med litt bakgrunnsbelysning, for da får du frem kontrastene Lenke til kommentar
Ashaman Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Kjør på sier nå jeg! Bare husk å gjør det cleant, noe jeg veit du kan. Kan nok bli veldig bra med noe bakgrunnslys der ja, og kanskje hvitt lys inne i maskinen, som kontrast til det røde og svarte. Kan jo bare ha brytere på det dersom det blir mye på kvelden eller når du ikke gidder å ha alt på. Lenke til kommentar
dePt Skrevet 1. november 2008 Forfatter Del Skrevet 1. november 2008 Eneste som irriterer meg på kvelden er refleksjonen fra skjermen på vinduet. snur meg i panikk og forventer lekasje eller noe hver gang noe skjer Jeg får tenke litt på det. Hvite eller røde leds folkens? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Hvite leds hadde blitt stilg, men siden du har røde vifter så er kanskje rødt best å gå for? Lenke til kommentar
dePt Skrevet 1. november 2008 Forfatter Del Skrevet 1. november 2008 Tja.. Kanskje det? Lenke til kommentar
Ashaman Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Stemmer for rødt lys på eventuelle bulgins og bak snøkrystallen, også hvitt lys inni maskinen. Svart, rødt og hvitt er en kominasjon som funker ganske fett etter min mening. Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 (endret) Er det bare jeg som forbinder hvitt med snø (og snøkrystaller)? Edit 1: Ehh, er datan din påslått på de siste bildene i workloggen? Jeg legger nemlig ikke merke til det røde lyset fra viftene dere snakker om?? Edit 2: Jasså, så viftene er røde? Du har med andre ord ikke noe rødt lys? I så fall ville jeg uten tvil valgt hvite lys nå som julen nærmer seg (og det faktum at du har "inngravert" en snøkrystall i sidedøren din). Du kan jo alltids finne et lys som er tilnærmet hvitt for å teste. Endret 1. november 2008 av 2bb1 Lenke til kommentar
dePt Skrevet 1. november 2008 Forfatter Del Skrevet 1. november 2008 Er røde vifteblader med en svak rød led. Lyser ikke opp noe annet en selve viften, veldig diskre mao. Hvitt og rødt altså Ashaman? Hm.. Ble vanskeligere enn jeg trodde dette. Føler forresten for å høyglanspolere flensene rundt vinduene, men da blir det stress med snøkrystallen. Skal jeg ta på meg arbeidet eller la den stå som den er? Lenke til kommentar
BIM-Tech Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Heisan igjen. Rødt lys er fett.. Har selv hatt svart Lian Li kabinett med røde led`s. Og syntest det passet bra sammen. Du kan ha rødt UV-kjøleveske med UV-lys. Eller rett slett bare gjennomført rød lys Lenke til kommentar
dePt Skrevet 1. november 2008 Forfatter Del Skrevet 1. november 2008 Ja, lurer litt på rød kjøleveske. Er bare at da må systemet tømmes, og det har jeg ikke tatt helt sikte for. Da skal i alle fal en tømmeport inn etterpå, for det kan bli et helvete å få det tømt. Mildt sagt. Når jeg fulgte det måtte jeg blåse vannet til pumpa, så den ikke skulle suge for mye luft Lenke til kommentar
BIM-Tech Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Hei,jesp. Det er bare til å sette fast en fillport i bunn av kabinettet og feste slangen til en T-kobling til resten av systemet. Lenke til kommentar
dePt Skrevet 1. november 2008 Forfatter Del Skrevet 1. november 2008 Jepp. Kommer til å gjøre dette neste gang jeg tømmer systemet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå