dePt Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2008 Fruen mener at den godt kan være litt større, men ha den tykkelsen på "rammen" som den siste. Bare sånn får å være vanskelig Lenke til kommentar
BIM-Tech Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Hei. Kan godt lage det største vinduet større, men det er bare 30mm til kanten på døra slik det er tegnet nå. Vet ikke hvor mye jeg har å gå på for at du skal få på døren. Det står ikke noe om det på spesifikasjonene til produsenten. Hadde vært fint om du kan undersøke det!! Også hvor gulvet ned til rommet nederst på kabinettet treffer på døren.. Veldig dumt vist du får døren og så tar festene bak borti.. Så jeg trenger lysåpningen på kabinettet ditt målt fra toppen: Tykkelse fra toppen til åpning/Lysåpning til gulv/Fra gulv til underkant kabinett. Da vet jeg hva som blir maks åpning til vinduet. Vist du vil ha mulighet for å bruke vinduet som dør trenger jeg 16mm innover som en kant, som du ser på tegningen for støtte til døren og for å få feste til magnetene.. Dette fungerer utmerket og jeg bruker det på alle kabinetter jeg bygger Lenke til kommentar
dePt Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2008 Vet ikke om jeg forsto helt va du spurte etter, men jeg prøver: Avstanden fra døren inn til 5 1/4" bayene er 3cm. De minste målene kan være litt unøyaktige, så jeg har lagt til en liten feilmargin. MVH dePt Lenke til kommentar
BIM-Tech Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Hei. Den største vinduet er 340mm i diameter så ut i fra tegningen din er det ikke mulig å lage vinduet større uten at du må kappe av litt av nederste gulvet på 13mm. Siden det gulvet går jamnt med sidedøren må du fjerne 4mm av gulvet langsetter ved større vindu. Du har også en slags nettingåpning nederst som det kansje ikke er så smart å fjerne. Men det går an å gjøre om slik at det kan være vindu der også. Lenke til kommentar
dePt Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2008 (endret) Nettingen må nok bli, siden luften fra radiatorene må få slippe ut. Vil helst ikke kappe i gulvet, så da får det heller være som det er. Str. er helt perfekt i mine øyne uansett Du kan heller gå ned til 330mm på det største, så er vi sikker på at det går inn Endret 9. oktober 2008 av dePt Lenke til kommentar
dePt Skrevet 31. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2008 Den lever! Kommer bilder til kvelden. Må få rydda litt både i og rundt PC'en. Er fortsatt endel luft i systemet hører jeg, men pumpa driver det hele med god flow. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Ble stilig med de vinduene der Lenke til kommentar
dePt Skrevet 31. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2008 De kan jeg takke Alu-Tech for. Gjorde en kjempe jobb med de Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Var det han som laget Silverstone logoen også? Lenke til kommentar
dePt Skrevet 31. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2008 Jepp. Et fantastisk stykke arbeid. Er så å si helt symetrisk. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Fungerer vinduet som en dør? Ser at det er to handtak der. Lenke til kommentar
dePt Skrevet 31. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2008 Det gjør det. Holdes fast av magneter Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Kunne du lagt ut noen bilder av dette? Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Ble jo svinepelssuperdupert rått det Legg ut noen bilder av innmaten da? Tenner på komponenter =) Lenke til kommentar
dePt Skrevet 31. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2008 Tenner på komponenter? Du selger jo unna alt du eier og har Jaja. 2 sek så skal jeg få ordna noen Lenke til kommentar
dePt Skrevet 31. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2008 Bildene som lovet Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 (endret) Jeg anser ikke blokker, radiatorer o.l. som komponenter Elektriske komponenter derimot Du tok deg bryet med å kjøle sb også altså? Og du har "montert" 4(?) nye USB-porter, på et hovedkort som allerede har 6? Hehe, slo meg faktisk med en gang, merkelig nok. Jo flere - jo bedre. Ble rent og pent det der =) Sorte s-ata kabler hadde vært "prikken over i-en". I tillegg burde du hatt lenger power/reset-ledning, men dette er muligens ikke bare-bare å skaffe. Evt. kan du bare sette på døren igjen, så ser ingen det uansett Endret 31. oktober 2008 av 2bb1 Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Kabelstrømper på de kablene som ikke har det, hadde gjort seg Ellers fint Lenke til kommentar
dePt Skrevet 31. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2008 (endret) Fant ikke posen med kablene til PSU'en, så det ble en forlenger med mange rare farger. Skal sleve powerledningen etter jeg har forlenget den. Orket ikke ta det i denne omgang. Takker 2bb1. Sorte satakabler, evt sleve de også skal bli. Kun for din skyld Trenger ekstra USB porter faktisk. Bruker faktisk hele 7 Endret 31. oktober 2008 av dePt Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 (endret) Ahh, ja det er flott at det meste benytter seg av USB nå til dags! =) Litt sleeving hadde gjort seg, ja. Du kan jo faktisk montere power/resett-knappen oppe på kabinettet? Kjøpe noen stilfulle knapper fra www.whatever.xxx, og på den måten trenger ikke kabelen være mer enn noen cm lange. Det hadde blitt råkewlt! Synes til tider det kan være travelt å bøye seg de 15 ekstra centimetrene fra toppen av kabinettet og ned til på-knappen Edit: Hva med helt fremme med fronten, til høyre for "Silverstone"-logoen? Men da må du finne noen knapper som matcher naturligvis. Endret 31. oktober 2008 av 2bb1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå