dePt Skrevet 21. september 2008 Forfatter Del Skrevet 21. september 2008 (endret) Plasserer de i 5.25" brønnene i 3,5" til 5.25" "harddiskholdersaker". Jeg bruker tykke gummilister. Evt. finner du diverse drevrammer du kan sette inn m/vifte. f.eks denne http://www.microplex.no/aspx/produkt/prdin...spx?plid=106212 Endret 21. september 2008 av dePt Lenke til kommentar
MiKA7 Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Plasserer de i 5.25" brønnene i 3,5" til 5.25" "harddiskholdersaker". Jeg bruker tykke gummilister. Evt. finner du diverse drevrammer du kan sette inn m/vifte. f.eks denne http://www.microplex.no/aspx/produkt/prdin...spx?plid=106212 ahaa ikke dumt.. skal tenke litt på det der:D Lenke til kommentar
dePt Skrevet 21. september 2008 Forfatter Del Skrevet 21. september 2008 Er jo plenty med plass til HDD'er der. Ved å sette inn en plate med 2stk 120mm vifter håper jeg å gi de tilstrekkelig med kjøling også Lenke til kommentar
dePt Skrevet 21. september 2008 Forfatter Del Skrevet 21. september 2008 Da ble kabelseeves bestilt. Vanntanken + noen nipler ligger vel i tollen nå. Håper de kommer i løpet av uken. Dersom alt klaffer snakker vi faktisk montering i høstferien! Sensasjonelt av meg å faktisk ligge forran sjema med noe. Har også kappet til grillen i topp. Denne skulle etter planen byttes ut med plexi, men siden veggene er så pass tykke ville ikke dette bli noe pent. Derfor lar vi grillen stå. Kom gjerne med flere kommentarer! Tar gjerne i mot råd og tips om endringer. Hva mener folket om å lakkere krommet sort på D-tek blokka? Lenke til kommentar
dePt Skrevet 24. september 2008 Forfatter Del Skrevet 24. september 2008 Enda en liten update Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Oij, har helt glemt å følge med her jeg Men tror dette kan bli konge. Men synd du har 640MB versjoen av 8800gts, selger en blokk, men den er til 512MB versjonen Lenke til kommentar
dePt Skrevet 24. september 2008 Forfatter Del Skrevet 24. september 2008 Har en "på vent" til 325,- En Zalman blokk, men dette er ikke akkurat førstevalget for å si det slik. Når det gjelder chipsetblokk står Swiftech MCW30 som mitt eneste alternativ om jeg skulle kjøpt ny. Blir vel mest sansynlig også denne, da de ser dårlig ut for å få tak i en brukt, eller bli sponsa. Lenke til kommentar
Ashaman Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Uffda, kjedelig med det festet. Men med noe superlim så kan det gå å lime, men ikke sikkert det blir så pent. Husk å la det tørke lenge da, for superlimet slipper ut gasser en god stund, som gjør at du får en uren overflate på plexi dersom gassen kommer i kontakt med den. Kan derfor hende du få ett hvitt skjer på overflaten av holderen når du limer. Ikke så dumt oppsett det der da, men tanken kan ikke komme i veien for HDDene der den er nå? For de stikker vel noe ut fra HDD-stativet? Lenke til kommentar
dePt Skrevet 26. september 2008 Forfatter Del Skrevet 26. september 2008 Kan la pumpa stå som den står, men da må jeg til med en vinkel rett forran. HDD'ene skal bo oppe i 5,25" bay'ene, Så der skal vere plenty med plass. Har 2 radiatorer i bunn nemmelig. Skal ta bilde så dere ser senere. Har handlet glasslim i dag, i håp om at dette gjør susen. Tenker også å feste radiatorene + begynde med litt slanger i dag. Lenke til kommentar
dePt Skrevet 28. september 2008 Forfatter Del Skrevet 28. september 2008 Ny update. Fortsatt på jakt etter billige/gratis blokker. Trenger til GPU og NB. Lenke til kommentar
BIM-Tech Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 (endret) Hei. Er ikke det der et Lian Li kabinett? Det vart fint med rød og svart, (har hatt det selv) Men det er nok best å ikke overdrive.. Endret 29. september 2008 av Alu-Tech Lenke til kommentar
dePt Skrevet 29. september 2008 Forfatter Del Skrevet 29. september 2008 Er et Silverstone TJ07. Nei, blir veldig lite farger her. Kan ta noen bilder en sen kveld om jeg gidder, viftene bak lyser ikke mye Lenke til kommentar
dePt Skrevet 29. september 2008 Forfatter Del Skrevet 29. september 2008 Hva mener folk om vindu på sidedøren? Det vurderes, men jeg må vel få noen til å gjøre det for meg. Hvor hendvender jeg meg med slikt? Glassmester? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Liker fargekombinasjonen din, med svart og rødt! Et vindu kan vel bli fint det, men da bør det også kablene være godt skjult. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Hva mener folk om vindu på sidedøren? Det vurderes, men jeg må vel få noen til å gjøre det for meg. Hvor hendvender jeg meg med slikt? Glassmester? Hør med Kvamme. Lenke til kommentar
dePt Skrevet 30. september 2008 Forfatter Del Skrevet 30. september 2008 Kor holde kvamme til da? Lokal sak dette? Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Konge prosjekt, keep ut on! Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Kor holde kvamme til da? Lokal sak dette? Allmenningen. Lenke til kommentar
dePt Skrevet 30. september 2008 Forfatter Del Skrevet 30. september 2008 Ahh. Vindufabrikken der? Blir vel fryktelig dyrt? Får ringe en dag. Lenke til kommentar
BIM-Tech Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 (endret) Hei Kan du ikke bare kappe et hull til sidevindu selv, det er ikke så vanskelig. Så bare borrer du noen hull rundt og fester det. Lexan/Plexi pår du tak i: CG Glass & Fasade AS Telefon: 38 14 96 60 Vågsbygd Glasservice AS Telefon: 38 01 86 60 Regner med allmenningen (torgallmenningen) er i Kristiansand Endret 30. september 2008 av Alu-Tech Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå