Gå til innhold

Slaughterbox - Vannkjølt TJ07

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da ble kabelseeves bestilt. Vanntanken + noen nipler ligger vel i tollen nå. Håper de kommer i løpet av uken. Dersom alt klaffer snakker vi faktisk montering i høstferien! Sensasjonelt av meg å faktisk ligge forran sjema med noe.

Har også kappet til grillen i topp. Denne skulle etter planen byttes ut med plexi, men siden veggene er så pass tykke ville ikke dette bli noe pent. Derfor lar vi grillen stå.

Kom gjerne med flere kommentarer! Tar gjerne i mot råd og tips om endringer. Hva mener folket om å lakkere krommet sort på D-tek blokka?

Lenke til kommentar

Har en "på vent" til 325,- En Zalman blokk, men dette er ikke akkurat førstevalget for å si det slik. Når det gjelder chipsetblokk står Swiftech MCW30 som mitt eneste alternativ om jeg skulle kjøpt ny. Blir vel mest sansynlig også denne, da de ser dårlig ut for å få tak i en brukt, eller bli sponsa.

Lenke til kommentar

Uffda, kjedelig med det festet. Men med noe superlim så kan det gå å lime, men ikke sikkert det blir så pent. Husk å la det tørke lenge da, for superlimet slipper ut gasser en god stund, som gjør at du får en uren overflate på plexi dersom gassen kommer i kontakt med den. Kan derfor hende du få ett hvitt skjer på overflaten av holderen når du limer.

Ikke så dumt oppsett det der da, men tanken kan ikke komme i veien for HDDene der den er nå? For de stikker vel noe ut fra HDD-stativet?

Lenke til kommentar

Kan la pumpa stå som den står, men da må jeg til med en vinkel rett forran. HDD'ene skal bo oppe i 5,25" bay'ene, Så der skal vere plenty med plass. Har 2 radiatorer i bunn nemmelig. Skal ta bilde så dere ser senere. Har handlet glasslim i dag, i håp om at dette gjør susen. Tenker også å feste radiatorene + begynde med litt slanger i dag.

Lenke til kommentar

Hei

Kan du ikke bare kappe et hull til sidevindu selv, det er ikke så vanskelig.

Så bare borrer du noen hull rundt og fester det.

Lexan/Plexi pår du tak i:

CG Glass & Fasade AS

Telefon: 38 14 96 60

Vågsbygd Glasservice AS

Telefon: 38 01 86 60

Regner med allmenningen (torgallmenningen) er i Kristiansand

Endret av Alu-Tech
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...