Gjest Guest_Mikkel_* Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Gode tips mot ufølsom glans? Har tidligere vært plaget med trang forhud, men ble operert mot det for ca et halvår siden. Har nå vært sammen med dama i nesten ett år, men har enda ikke "kommet" ved hjelp av sex. Det hjelper litt på med en BJ men må altid ty til hånda.. Dette er veldig frustrerende til tider, spes siden dama tror at jeg ikke tenner på henne. Jeg kan nesten med sikkerthet si at problemet ikke er psykisk. Noen råd, eller bør jeg bare oppsøke lege med en gang? Lenke til kommentar
Gjest Guest_mikkel_* Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Kan vel kanskje legge til at fruen kan være en smule "slapp" nedentil, men tror ikke det er der problemet ligger Lenke til kommentar
cuadro Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Dette kan ha flere årsaker. En kjennsgjerning er at det ikke blir nok trykk rundt hele "køllen", men at det går mer i hode. Dette i seg selv gir skjeldent utløsning før lange stunden. Du sier at det hjelper med BJ, men må selv ty til hånden til siste slutt. Dette kan bety at samleie for deg ikke går fort nok. Tips til dette, er å stramme muskler i kroppen, knyte tær osv. Ofte er det lettere i en liggende stilling, enn en stående. Prøv å hold kroppen strak. Selv om du sier at det sannsynligvis ikke er psykisk, vil jeg allikevel anbefale deg å vurdere tankene som går i stundens tider. Vi mennesker er mesterhjerner når det gjelder å ligge press på oss selv. Lenke til kommentar
Gjest Guest_Mikkel_* Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Hmm, får prøve det, selv om jeg ikke tror at tempoet er for lavt . Isåfall ligger det langt der nede i underbevisstheten et sted :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå