Gå til innhold

1 stk. gratis "The Official Ubuntu Book"

Anbefalte innlegg

Har en utgave av "The Official Ubuntu Book" som jeg tenkte jeg skulle gi bort, så og si ingen jeg kjenner som bruker Linux, og tror ingen av dem jeg vet om som bruker Linux har brukt for denne boka uansett ... så alternativet er å gi den bort, kaste den, eller gi den bort til loppemarked.

Boken er skrevet på et lettforståelig språk, og ligger på et nybegynner til "ikke så mye mer enn det"-nivå. Dette er første utgave av boken, som har vokst ca 60 sider fra den gang til nåværende utgave nr.3, men det som står der et fortsatt like relevant.

For all del så kan denne boken være en fin ressurs for noen som er helt ny innen Linux og bruker Ubuntu, eller i stor grad også Mint ... og en del andre Ubuntu/Debian-baserte distroer med hovedsaklig Gnome som GUI.

Om noen er intresserte, legg først ut en post. Gjør det så enkelt som at første som svarer får den, så den med første post kan sende en PM med leveringsaddresse. Får å gjøre det enkelt kan jeg stå for frakta, burde ikke komme på mer enn maks 60 kroner uansett.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

:p Den er grei Rabbid, kjøper den. Ut i fra interessene dine i profilen, og i og med at du har holdt til på Linuxdelen av forumet en liten stund vet jeg ikke om boken vil være den mest lærerike for deg. Kan sende den med posten i morgen om du vil, det angående bosted på Island :ermm: et par forbehold med tanke på frakten om det blir dyrt.

@NeXz: Jo ... egentlig. Postet her var fordi jeg bare skulle gi den bort, og det er denne delen av forumet de fleste Linux-brukere titter innom.

Lenke til kommentar

Boken er egentlig for sösknene mine, jeg har nettop flyttet hjemmefra og den boken vil hjelpe dem i aa administrere PCene med Ubuntu jeg satte opp for dem, boken skal sendes til min norske adresse.

EDIT: Fölger CD med? Hörte den gjorde det i en eller annen Ubuntu-bok ihvertfall :p, jeg tok nemlig med alle Ubuntu-CDene til Island :p

Endret av Rabbid
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...