lucky666 Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Har nå prøvd snart 100 ganger å legge ut en annonse på bruktmarkedet med et bilde av varen. Jeg finner bildet og legger det ved. og så får jeg beskjed om å huke av til venstre for det bildet jeg vil ha som hovedbilde. Men det er ikke noe felt til venstre hvor jeg kan gjøre det. Har også prøvd med kun ett bilde, men når jeg forhåndsviser annonsen, blir det uten bilde. Ble sånn passe tungvint med det nye bruktmarkedet. Kan noen fortelle meg hvordan jeg får lagt ved bilde? Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Er nok litt rot nå til å begynne med, er vel fremdeles i beta stadiet er det ikke? Lenke til kommentar
djsimen Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Har nå prøvd snart 100 ganger å legge ut en annonse på bruktmarkedet med et bilde av varen. Jeg finner bildet og legger det ved. og så får jeg beskjed om å huke av til venstre for det bildet jeg vil ha som hovedbilde. Men det er ikke noe felt til venstre hvor jeg kan gjøre det. Har også prøvd med kun ett bilde, men når jeg forhåndsviser annonsen, blir det uten bilde. Ble sånn passe tungvint med det nye bruktmarkedet. Kan noen fortelle meg hvordan jeg får lagt ved bilde? har du lest reglene og huket av for at du har godkjent dem? var bare noe jeg fant ut at jeg måtte gjøre for å få lagt inn annonser. har nå lagt in 5 stk annonser med bilder på de fleste. en av dem har 6 bilder. håper dette var til hjelp Lenke til kommentar
lucky666 Skrevet 10. september 2008 Forfatter Del Skrevet 10. september 2008 Ja, jeg huket av for det. Jeg kan legge ut annonser, men får ikke med bilde. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Tråden var feilpostet og har blitt flyttet til riktig kategori. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
lucky666 Skrevet 11. september 2008 Forfatter Del Skrevet 11. september 2008 Hva har egentlig skjedd på bruktmarkedet? Skal jeg kontakte en selger, fyller jeg ut navn og mailadresse. Da jeg sender meldinga, får jeg beskjed om at siden ikke finnes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg