Gå til innhold

Tatung V42MMFJ-ET2 vs Samsung LE40A656

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hjemmekino og Lyd og Bilde kårer mye rart. Jeg har ikke erfaring med _den_ Tatungen, men har erfaring med en del andre. Jeg synes et felles ankepunkt ved dem er at de sliter mye med raske bevegelser, og sortnivået er heller ikke all verdens.

Samsung LE40A656 derimot er et kongeapparat!

Vurderer selv den mot LG's 42LG6000, eller SHARP LE42X20.

Klarer ikke bestemme meg!!

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Gjest Slettet-IHWlGMJn

Er også interessert i begge disse apparatene og har lest en del forskjellig når det gjelder tatung-apparatet, så for øyeblikket tror jeg det kan vippe mot samsung..

Er det noen som har erfaring med begge? Bakdeler/fordeler ved de to?

Jeg er også noe forvirret når det gjelder samsungens spesifikasjoner. I følge denne siden har apparatet 4 hdmi innganger.. greit nok.

Men når jeg går inn på produktbladet står det der 3. Har ikke lagt merke til/sjekket om det er andre ting som ikke stemmer.... men hvilken skal jeg tro på?

Jeg vil tro denne siden med tankte på at den stemmer mest med hva annet jeg har lest...

Om det er noen som har tips om andre apparat i samme klasse som kom for så vidt gjerne med det :)

Lenke til kommentar
Er også interessert i begge disse apparatene og har lest en del forskjellig når det gjelder tatung-apparatet, så for øyeblikket tror jeg det kan vippe mot samsung..

Er det noen som har erfaring med begge? Bakdeler/fordeler ved de to?

Jeg er også noe forvirret når det gjelder samsungens spesifikasjoner. I følge denne siden har apparatet 4 hdmi innganger.. greit nok.

Men når jeg går inn på produktbladet står det der 3. Har ikke lagt merke til/sjekket om det er andre ting som ikke stemmer.... men hvilken skal jeg tro på?

Jeg vil tro denne siden med tankte på at den stemmer mest med hva annet jeg har lest...

Om det er noen som har tips om andre apparat i samme klasse som kom for så vidt gjerne med det :)

Grunnen til at du blir forvirret er at produktbladet du linker til ikke er til A656-serien slik det kan se ut som, men en annen variant som heter A652, som er en del dårligere ut i fra det jeg leser på de specsene.

Har enda ikke funnet noe særlig med ulemper (ikke bakdeler ;)) med Samsung A656'en som jeg har, den er rett og slett bare en skikkelig god tv.

Endret av SBS
Lenke til kommentar

Gratulerer! Min bror kjøpte seg nettopp denne, og jeg må fortsatt si jeg er meget imponert over denne. Både som TV-selger og TV-bruker! :p

Selv gikk jeg for en SHARP LC42XL2. Måtte bare ha hakket kvassere enn lillebror, dere vet hvordan det er.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...