Athelas Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Har fått et par fine System Audio bakhøyttalere som jeg tenkte jeg skulle komplettere med to fronthøyttalere + en senter. I utgangspunktet skal jeg gå for fronthøyttalerne først. Har dessverre liten plass slik at jeg må gå for en liten type. Jeg var innom Soundgarden, og de anbefalte meg å gå for et par høyttalere som i utgangspunktet er senterhøyttalere, men skal fungere særdeles godt som front også Linky. Budsjettet er som dere ser ikke all verden, men tror dette kan bli en god løsning. Skal supplere med en sub med tid og stunder, men inntil videre går jeg for front-, senter- og bakhøyttalere. Synes det er greit at de er av samme merke, og kan uansett ikke spille så psychohøyt siden vi bor i en bygård. Spørsmålet er det hvor det er billigst å kjøpe System Audio høyttalere, enten på web, eller i Oslo. På Soundgarden kostet de rundt 5000,- for et par. Av en eller annen merkelig grunn finnes tilsynelatende ikke System Audio i prisguiden. Det hadde vært kjempefint på noen innspill på dette. Lenke til kommentar
Athelas Skrevet 11. september 2008 Forfatter Del Skrevet 11. september 2008 Ingen som vet noe? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Det er hvert fall soundgarden som tar de inn i Norge, så tror ikke det blir så lett å finne noe billigere her til lands. Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Soundgarden er eneste importør i Norge, så det er vel dem som er billigst. Ikke mye å hente på å bestille dem rett fra Danmark heller. Lenke til kommentar
Athelas Skrevet 27. september 2008 Forfatter Del Skrevet 27. september 2008 Takk for tilbakemeldinger. Jeg kjøpte dem på soundgarden. Er fornøyd med servicen, og synes jeg fikk veldig god lyd til en fornuftig pris. De er selvfølgelig ikke helt spilt inn ennå, men det ser allerede svært lovende ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå