Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Grunn til å grue meg for å gå fra audi til ford?

teknikk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tipper du blir skuffa når du går over til ford ja. Jeg har aldri prøvd focusen, men har kjørt fiesta 2003 modell.

Og jeg har kjørt Audi A4 1,6. På bakgrunn av den testen konkluderer jeg med at A8 er en slapp liten stasjonsvogn.

Tenkte det samme. Håpløs tråd dette her, Audi A2 er tydeligvis Guds gave til menneskeheten mens alt med Ford-logoen på panseret er rullende torturkammere. Skjønner ikke hvor du vil hen med alt vissvasset om at A2 er tidenes beste bil. Jeg vil på min side tro det er en grunn til at de stoppet å selge den. Den bruker lite drivstoff og har meget lave eiekostnader, men thats it.

Lenke til kommentar
Tenkte det samme. Håpløs tråd dette her, Audi A2 er tydeligvis Guds gave til menneskeheten mens alt med Ford-logoen på panseret er rullende torturkammere. Skjønner ikke hvor du vil hen med alt vissvasset om at A2 er tidenes beste bil. Jeg vil på min side tro det er en grunn til at de stoppet å selge den. Den bruker lite drivstoff og har meget lave eiekostnader, men thats it.

Trådstarter har neppe noen som helst erfaring med nevnte Focus. Å si at f.eks styring på en A2 er bedre enn i Focus faller på sin egen urimelighet. Nettopp kjøregenskapene er Fordens store force, hvor den er klasseleder.

Interiørkvaliteten er også mye bedre enn den var tidligere og neppe noe dårligere enn i A2, som var Audis "billigbil".

Når det gjelder plass, så får du vel omtrent en A2 inn i bagasjen på Focus stasjonsvogna.

A2 blir en moped i forhold og det 2 biler som er håpløse å sammenligne.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV

OK da, jeg slenger med med: Jeg har kjørt både NSU Prinz (Audi) og Ford Taunus, og synes begge var kjempebra! Uansett om du velger Ford eller Audi, blir du sikkert fornøyd. Mitt personlige valg mellom A2 og Focus er selvsagt kjempelett, hvem vil vel kjøre rundt i en aluminumsboks.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...