Jotun Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 (endret) Hahahaha! Dette var en nydelig tråd å lese tidlig om morran! Må le høyt og godt av Teknikk! Kos deg med ford! Hadde tatt ford fremfor audi i stort sett alle sammenhenger eg da men... Men som du selv skriver så er smaken som baken! Eneste grunnen du har til å grue deg er at din holdning til Audi vil fort kunne få et kraftig skudd for baugen! Våkne opp, det finnes andre biler enn Audi A2 på markedet! Hils pappa og si at han gjør et lurt bytte! Endret 12. september 2008 av Jotun Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 a2'n har ikke den billige hardplasten, har ryddig tyskt interiør og ekslusivt stoff i setene. Opplevd kvalitet er altså vesentlig høyere, selv om den ikke er jålete som mercedes. Mye mindre støy i a2 enn i focus også.. Også har vi forbruket da.. mye mye mye lavere enn alt som heter ford. sossieemk1 da er du bare rar! hvem ønsker en ford?! huff Hvem ønsker en tysk container? Ihvertfall ikke jeg! Audi A2 ser heeelt forjævlig ut, skal jeg være ærlig ser det ut som en kjærringbil Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Om du tenkte på forden jeg skal over til, så er det en 09 focus diesel sak.. stv.Nei med a2 er det enten like eller ikke like. Den er ikke sånn at alle syns den er litt fin. Digg at den bruker 25% mindre enn Toyota prius ihvertfall. Folk tror jo den er baronen av miljøbiler... Milijøkonstnadene er høyere om du kjører en Prius en om du kjører en Hummer, det sier litt. Dont belive the hype Lenke til kommentar
teknikk Skrevet 14. september 2008 Forfatter Del Skrevet 14. september 2008 Hva er liten? utvendig lengde på bilen? Hva er praktisk? å få med seg de man ønsker i bilen, og kunne få med seg det man ønsker? tar jeg feil her nå? i tillegg skal de man har med seg sitte godt å ha nok plass til skuldre, bein og hode, samt sitte riktig for å ikke bli sliten. Jepp.. det gjør man i a2.. a2 er ikke liten, ikke knøttliten, men større enn f.eks focus coupe, større enn golf, om man ser bortifra å ha med seg 5 personer. 4 personer på langtur har det vesentlig bedre i en a2. Spesiellt om de er voksne. Hva er pen? subjektivt ja.. a2 fronten minner om dagens nymotens tog. så har vi de gamle toga som ligner på eldre volvoer.. liker man moderne design liker man a2. er man opphengt i gamle 80 og 90 tallsbiler, så javel.. da er man sånn. Lenke til kommentar
teknikk Skrevet 14. september 2008 Forfatter Del Skrevet 14. september 2008 denne: http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/48036310 gikk inn i A2'n.. lukket igjen dørene og kjørte avgårde. Ja, den var montert, og ja, den hadde beina på. Det kaller jeg praktisk. Fortsatt meninger om at bilen er upraktisk? Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 (endret) Prøver du bare å provosere eller? En 2009 Ford Focus TDCI stv er faktisk en veldig bra bil prisen tatt i betraktning. At forbruket er på en annen planet enn A2en stemmer jo absolutt ikke. De to største forskjellene du vil merke er at styringen i en Focus er fantastisk bra og at du får mye mer plass til disposisjon. Tror faktisk ikke jeg klarer finne en eneste grunn til å velge A2en foran Focusen. Hva er det egentlig A2en til faren din er så vanvittig mye bedre enn Focusen på? Den blir jo grusa på det meste. Endret 14. september 2008 av @daniel89j Lenke til kommentar
teknikk Skrevet 14. september 2008 Forfatter Del Skrevet 14. september 2008 Faren min? Det er jeg som eier min egen bil om du skulle lure på det. At du driver å kjører foreldra dine sin bil bryr vel ikke jeg meg noe om? Kan også opplyse at jeg har min egen forsikring på min egen bil.. Jeg må ikke ha den forsikret på mine foreldre som sikkert dere må. Forbruket er 40% høyere ca. Har vel ikke sagt så mye om det. Kan du nevne 1 ting som focus gruser a2 på? Styringen i audi er bedre enn ford. Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Første Focus gruser A2 på er designen vil jeg si, A2 ser helt soppskada ut.. Lenke til kommentar
sigurd90 Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Hvorfor i allverden bytter du fra A2 til Focus hvis du er så fornøyd A2'en? Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Første som slo meg og Lenke til kommentar
teknikk Skrevet 14. september 2008 Forfatter Del Skrevet 14. september 2008 firmabil... her kan det se ut som a2 er en kjerringbil.. Et bilde til.. Fete utpregete hjulbuer og aerodynamisk front syns jeg er tøft. Mpv er fremtiden. Lenke til kommentar
teknikk Skrevet 14. september 2008 Forfatter Del Skrevet 14. september 2008 (endret) focus ser jo helt ræva ut.. kjedelig design som alle liker bittelitt.. du sitter utrolig vondt i bilen med nesa planta i frontruta. Baksetet egner seg ikke til mer enn unger. Dessuten er bilen mindre praktisk med hensyn til å få med seg ting. Og alt du tar i virker billig. Rust har også vært et problem på bilene. Kjørestillingen er dårlig.. Får håpe de nye er bedre enn de focusene jeg har vært borti. Endret 14. september 2008 av teknikk Lenke til kommentar
Huffern Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Tipper du blir skuffa når du går over til ford ja. Jeg har aldri prøvd focusen, men har kjørt fiesta 2003 modell. Det er det værste skrapet jeg har prøvd..alt mulig av lyder i den..og dørene lager hermetikk lyd når dem klappes igjen.. audi og ford er to forskjellige verdener Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Aerodynamisk front på A2 ja Selvfølgelig. Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 A2 med 19" RS6-felger, grisesenk og sota ruter må jo være NICE Hahah! Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Er ikke spesielt begeistret for noen av dem, men fyyy så stygg A2 er.. Lenke til kommentar
teknikk Skrevet 14. september 2008 Forfatter Del Skrevet 14. september 2008 Hva begeistrer deg da 91'? A2 har lavere luftmotstand enn f.eks porche... Lenke til kommentar
gxi Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Sorry for litt langt unna topic, men hva er det egentlig du vil frem til med denne tråden? Du starter med å forklare hvor genialt og premium A2en er, for så å fortsette med å forklare hvor elendig Forder generelt er. Så bare finner du frem det ene og det andre som gjelder "ford" og prøver å argumentere for hvor elendig biler det er. Om det er slik at du eier en bil i dag, og ikke kjører "pappas bil" eller noe, så skjønner jeg ikke problemet. Behold bilen, og ikke klag. Du legger jo selfølgelig opp til at folk skal si sitt om hvor elendig A2 er når du starter en slik tråd. Jeg tror du skal ta og prøve den forden, og slutte å klage på forhånd, og dette er i vertfall ikke stedet å klage etter min mening. Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Hva begeistrer deg da 91'? A2 har lavere luftmotstand enn f.eks porche... Hva faen er poenget med tråden din egentlig? Driter i om A2 har lavere luftmotstand enn f.eks Porsche, hadde valgt Porsche fremfor A2 anyday.. Som nevnt over; hvorfor starter du i det hele tatt denne tråden hvis du skal syte og klage over Focus? Behold A2 hvis du er så fornøyd med den.. Hahahaha! Dette var en nydelig tråd å lese tidlig om morran! Må le høyt og godt av Teknikk! Samma her Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Hva begeistrer deg da 91'? A2 har lavere luftmotstand enn f.eks porche... A2 har omrent lik luftmotstand som Opel Calibra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå