atif12 Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Hei! Jeg har lenge hatt problemer med NetComs dekning. Jeg har fått nytt SIM-kort, og abonnementet startet på nytt. Men ingenting blir bedre. Det samme gjelder med resten av familien. Problemet er at jeg har bindningstid på mitt abonnement. Men nå har det gått så langt at jeg snart knekker SIM-kortet og bytter leverandør og skaffer et nytt nummer. Lenke til kommentar
juhu Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Hvis flere har samme problemet, kan det tenkes at det er dårlig signal der du befinner deg? Lenke til kommentar
Krokan Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Hvis flere har samme problemet, kan det tenkes at det er dårlig signal der du befinner deg? Jeg sliter også med dårlig dekning. Dekningen har vært akseptabel der jeg bor tidligere, men nå varierer signalet veldig. Har klagd flere ganger til kundeservice som skulle sjekke dekningen, men får aldri noe tilbakemelding fra dem (kan jo være at telefonen har vært uten dekning når de har ringt). Har nå portert over alle abonnement i familien unntatt mitt eget til Talkmore. Drøyer i det lengste med å overføre mitt eget nummer siden jeg bruker en del dataoverføring på telefonen. Håper OneCall eller Talkmore får ut fingeren og kommer med fastpris på dataoverføring. Lenke til kommentar
Quickcraft Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Sett på dette? Netcom dekningskart Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Husk at en god emnetittel skal beskrive eller oppsummere hvilket problem du har - ikke at du har et problem. En god emnetittel skal heller ikke kun bestå av et produktnavn. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..) Lenke til kommentar
LissiN Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Jeg håper dere alle har skrudd av 3G på tlf deres.... hvis ikke, kan det løse mye. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå