b00n Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 fikk litt deja vu her ja, ganske så repeat fra første film. Nesten så en kan kalle det remake istedenfor ny film Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Grei underholdning vist den går på TV, men ikke en film jeg leiger og kjøper en pose popcorn til. Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Tror den kommer til å bli den nest beste i serien etter eneren. Lenke til kommentar
Amaru Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Dere som ikke liker noen av fast/furious filmene må da mangle noe som er basis hos gutter.. det er dritfete biler og sykt digge damer? Klart det er kult. Vi snakker ikke BRA filmer, men underholdende, og hvertfall 1'ern er underholdende. Men hva heter den musikken på slutten av trailern? syns den hørtes kul ut =) Lenke til kommentar
calimariae Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Dere som ikke liker noen av fast/furious filmene må da mangle noe som er basis hos gutter.. det er dritfete biler og sykt digge damer? Klart det er kult. Vi snakker ikke BRA filmer, men underholdende, og hvertfall 1'ern er underholdende. Men hva heter den musikken på slutten av trailern? syns den hørtes kul ut =) Middelmådige skuespillerprestasjoner og tynt plot ødelegger underholdningen for min del ihvertfall. Spenningskurve, tits og biler er riktignok en fin økonomisk modell tho. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Dere som ikke liker noen av fast/furious filmene må da mangle noe som er basis hos gutter.. det er dritfete biler og sykt digge damer? Klart det er kult. Vi snakker ikke BRA filmer, men underholdende, og hvertfall 1'ern er underholdende. Ikke alle gutter er ville etter biler da. Lenke til kommentar
Amaru Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Da må du hvertfall ta det igjenn på andre områder Lenke til kommentar
Purada Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Åh jøss kommer det ny Fast and the Furious? Trudde det var 1'ern med deleted scenes jeg. Uansett Tokyo drift er best (etter min mening), japanske damer, tokyo underground, med j styla biler. Og nei Vin diesel er ikke kul Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Ekte mannfolk liker biler Det er det dummeste jeg noen gang har hørt. Men litt on topic, digga eneren, men da var jeg jo mye yngre enn det jeg er nå og på den tiden hadde jeg ikke sett mye film. Skal jeg se fireren, skal jeg se de 3 første om igjen først! Lenke til kommentar
BullStrike Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Jeg gleder meg sykt til 3'eren kommer! Fine biler og digge damer er oppskriften på en god film Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Jeg gleder meg sykt til 3'eren kommer! Fine biler og digge damer er oppskriften på en god film You got it! Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Tror og tror. Jeg tar slike filmer slik de er. Jeg vet hva jeg går til. Perfekt som kose film en Fredags kveld sammen med god mat. Alltid greit med "hjernedød" action da Lenke til kommentar
BullStrike Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Tror og tror. Jeg tar slike filmer slik de er. Jeg vet hva jeg går til. Perfekt som kose film en Fredags kveld sammen med god mat. Alltid greit med "hjernedød" action da Må si at jeg er eni med deg der Lenke til kommentar
Exclusive Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Fast and Furious? For et orginalt navn. Lenke til kommentar
Amaru Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 det skal ikke være originalt, det skal selge! Lenke til kommentar
LostinSpace Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 1'ern var bra, nok til et terningkast 4 i min bok. Den var ihvertfall så bra som en film av denne typen kunne bli, mye takket være Vin Diesel. Rob Cohen gjorde en god jobb som regissør, og han var kun regissør på 1'ern. 2'ern var tull, selv om Paul Walker var med. 3'ern var håpløs, den hadde ikke mye i denne franchisen å gjøre. (Sette en Nissan RB20DET-motor i en Mustang??? Ærlig talt!) Det eneste som var bra her var at Vin Diesel dukket opp igjen på slutten. Regi av Justin Lin, som også regisserer denne kommende filmen, og med dette i bakhodet så har jeg mine tvil på om den blir noen suksess, selv om gode gamle Vin er med.... Jeg spår i beste fall middelmådige anmeldelser og en blandet reaksjon blant publikum, noe som ikke akkurat er vanskelig å forutse.... Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Jeg spår forutintatte anmeldere som har anmeldelsen klar før de har sett filmen. Litt som Dagbladet og Friday 13th-remaken. Lenke til kommentar
kasamo2 Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Den skal jeg se!!! Håper den bare er så bra som de første, men den så veldig bra ut i følge min mening! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå