Espein Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Har nå kommet en trailer av Fast and the Furious 4, se den her! Hva tror dere? Jeg tror det kan bli bra, som 1'ern! Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Oooh, enig med deg. Det kan se ut som at det blir en bra film. Ser ihvertfall veldig frem til den. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Ser helt middelmålig ut, imo. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Blir vel en fin film for bilfreaksa dette. Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Pang, Pang poff! Jeg gleder meg Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Tror nok ikke den kommer til å bli like bra som 1'ern, men blir nok absolutt brukbar. Gleder meg Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Haha, dette så tåpelig ut! Death proof tendenser med damer på biltak som kjører i fart, og særlig som om den tanken hadde eksplodert så fort den traff bakken. Go actionmovie for teens Lenke til kommentar
blob saget Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Ser ut som helt grei underholdning, men ikke noe spesielt. Akkurat som de andre filmene i serien, hvis du ser bort i fra Tokyo Drift som var elendig. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Haha, huff og huff. Trodde det var nok med 3stk? Ikke for og nevne at den første var drit dårlig og at de bare ble verre og verre. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Jeg tror den blir sweet. Personlig er jeg en sucker for slike filmer. Likte de tre første. Lenke til kommentar
VgRD Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Drit film sikkert:P Men faktum at Vin disel er med og at jeg skimtet en Rs200 gjør ting litt bedre Lenke til kommentar
Special P Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 de 3 første ble nå ikke akkuratt den største suksessen, så har ikke så veldig mye tro på denne heller. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 de 3 første ble nå ikke akkuratt den største suksessen ? 1ern var da en respektabel hit, og det gikk vel ikke så verst med de to oppfølgerne heller (det er nå en grunn til at de ikke har gitt seg med serien). Lenke til kommentar
Liberum Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 (endret) Ny trailer: trailer Ser jo ganske badass ut Endret 20. januar 2009 av -Cash- Lenke til kommentar
Phinex Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 ey, endelig har de skjønt det. Bring tilbake de samme skuespillerne, virker lovende dette! Men realisme var det ikke for mye, selv om det ikke er det viktigste i slike typer filmer. Lenke til kommentar
SteffenMA Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Det kommer til å vokse hår på dvd spilleren når jeg setter i dvden. Testosteronbombe ja. hehe Nei..det er film for oss gutta. Det trenger ikke være bra, så lenge det er fine damer og biler! Nei åsså jeg har latt meg underholde av fast and furious filmene, syns dem er hele greie. Gleder meg til denne Lenke til kommentar
Montag Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Dette så veeeeeeeldig bra ut, men jeg stiller spørsmålstegn ved den puslete og lite realistiske eksplosjonen et stykke ut i traileren (1:05-1:09). Her hadde de definitivt hatt noe å lære av Michael "Mr. Explosion" Bay. Det er bare å håpe at selve filmen kan by på mer spektakulære eksplosjoner enn dette. Kanskje et par roboter hadde gjort seg? Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Gjesp... Har vi ikke sette dette før? Åsså Vin Diesel da så som er så tøff (not). Lenke til kommentar
Aafloey Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Gjesp... Har vi ikke sette dette før? Åsså Vin Diesel da så som er så tøff (not). LOL! Vin Diesel er da rå han Lenge siden han har vært med på noe kult nå, babylon a.d var jo mektig skuffende... Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Om du er 14 år så er han kanskje rå, men ikke ellers Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå