kaarebeate Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Denne oppdateringen kommer igjen og igjen, oppdaterer pc-en og 30 sekund etter at jeg har fått beskjed om at den er oppdatert popper det opp ny melding om oppdatering! Kan noen hjelpe meg med dette? Vet at jeg kan stille om til manuell oppdatering og sjeldnere oppdatering men det har funka bra til i dag ! Lenke til kommentar
Avon657 Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Hei. Samme skjer med meg. Det begynte i går og bare fortsetter og fortsetter. Skal lese litt mer men si fra hvis du har løst problemet. Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 (endret) Løsning her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1006625 Og her: https://www.diskusjon.no/index.php?session=...&p=11952683 Endret 10. september 2008 av kjeklulf Lenke til kommentar
Avon657 Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Ja så den akkurat nå nå. Takk anyway Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 (endret) Hei. Samme skjer med meg. Det begynte i går og bare fortsetter og fortsetter. Skal lese litt mer men si fra hvis du har løst problemet. Upps...jeg har sittet med den en time nå...oppdatert og oppdatert, og startet maskinen på nytt. Det gule "skjoldet" kommer opp igjen og sier "Oppdateringer er klare for datamaskinen...etc". Når jeg har oppdatert flere ganger det samme, "sies" det at oppdateringen var vellykket...hmmm.. merkelige greier. Ser ut som det er flere her som oppleverer det samme? Edit: Ser det var en tråd til om dette, og jeg la inn min vellykkede løsning der ..flinke hjelpere her.. RandiA Endret 11. september 2008 av RandiA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå