kaarebeate Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Denne oppdateringen kommer igjen og igjen, oppdaterer pc-en og 30 sekund etter at jeg har fått beskjed om at den er oppdatert popper det opp ny melding om oppdatering! Kan noen hjelpe meg med dette? Vet at jeg kan stille om til manuell oppdatering og sjeldnere oppdatering men det har funka bra til i dag ! Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 (endret) Ser ut til at det er en vanlig problemstilling. Her er en løsning som skal fungere: Gå til følgende mappe: C:\WINDOWS\SoftwareDistribution\Download\<ulike tall og bokstavkombinasjoner>\wm11 Der skal det ligge en fil som heter wmpeffects.dll og som har versjonsnummer 11.0.5721.5252. Kopier denne filen og lim den inn i mappen C:\WINDOWS\System32. Svar ja til å erstatte den eksisterende filen. Endret 10. september 2008 av kjeklulf Lenke til kommentar
Vegggen Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Se her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...p;s=hardware.no Lenke til kommentar
kaarebeate Skrevet 10. september 2008 Forfatter Del Skrevet 10. september 2008 TAKK!!!! Lenke til kommentar
poffer Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Ser ut til at det er en vanlig problemstilling. Her er en løsning som skal fungere: Gå til følgende mappe: C:\WINDOWS\SoftwareDistribution\Download\<ulike tall og bokstavkombinasjoner>\wm11 Der skal det ligge en fil som heter wmpeffects.dll og som har versjonsnummer 11.0.5721.5252. Kopier denne filen og lim den inn i mappen C:\WINDOWS\System32. Svar ja til å erstatte den eksisterende filen. Takker så mye!!! Lenke til kommentar
kreidar Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Jeg er så drittlei windows xp og vista originale at jeg vurderer piratversjoner heretter. Nå er det blitt plent umulig å oppdatere denne jævla originale xp'en. Lenke til kommentar
Hansforum Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Bra det var en løsning på dette, for nå har jeg prøvd å installere den overnevnte oppdateringen ca 10 ganger uten å lykkes. Det er litt bekymringsverdig at det er feil i sikkerhets oppdateringer. Føler meg ikke veldig sikker... Lenke til kommentar
Svein Harald Antonsen Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Har samme problem og har fått 14 vellykkede installasjoner av KB 954154 i følge installasjonsloggen foreløpig. Skal prøve løsningen som er skissert her og takker på forhånd. Lenke til kommentar
arash23 Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Ser ut til at det er en vanlig problemstilling. Her er en løsning som skal fungere: Gå til følgende mappe: C:\WINDOWS\SoftwareDistribution\Download\<ulike tall og bokstavkombinasjoner>\wm11 Der skal det ligge en fil som heter wmpeffects.dll og som har versjonsnummer 11.0.5721.5252. Kopier denne filen og lim den inn i mappen C:\WINDOWS\System32. Svar ja til å erstatte den eksisterende filen. Tusen hjertlig takk for løsningen... måtte logge meg inn og si takk.. regards Lenke til kommentar
robovarta Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Ser ut til at det er en vanlig problemstilling. Her er en løsning som skal fungere: Gå til følgende mappe: C:\WINDOWS\SoftwareDistribution\Download\<ulike tall og bokstavkombinasjoner>\wm11 Der skal det ligge en fil som heter wmpeffects.dll og som har versjonsnummer 11.0.5721.5252. Kopier denne filen og lim den inn i mappen C:\WINDOWS\System32. Svar ja til å erstatte den eksisterende filen. Takk for løsningen! Måtte og logge meg inn og takke! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå