Gjest Ukjenta Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Hei Har nå blitt så og si avstandsbetatt av ei som jobber i en klesbutikk. Det skjedde først da jeg så hun for første gang da jeg jobbet på samme senteret. Så det jeg lurer på er hvordan jeg kan komme i kontakt med hun? Kunne gått dit flere ganger osv men det er snakk om Urban butikk så jeg kan ikke handle der vær dag bare for å si hei og hade Så trenger noen tips folkens. Lenke til kommentar
Nickless Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Du har allerede gitt deg selv et svar på hva du burde gjøre. Gå inn og kjøp deg noe, kan til og med si det er en gave. Når du betaler så kan du bare si noe som f.eks: Forresten, vet det kanskje høres litt rart ut, men du kunne ikke tenke deg å finne på noe en dag? du har da i det minste prøvd. Eller du kan prøve en annen variant som: Forresten, hva ville du ha svart om en tilfeldig kunde hadde spurt deg ut på en date? det får henne nesten garantert til å trekke på smilebåndet, pluss at det kan være vanskelig å svare på i farten, med andre ord kan du få startet en diskusjon av det hele. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå