Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Trøbbel med pc min/røde prikker

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du har vell DDR2, du. Eg TRUR det skjermkortet skal passe, men siden eg ikkje er sikker, så burde du spør nokon med meir peiling enn meg :cry: .

Har du PCI-Express 2.0?

har Asus M2n32-sli deluxe

amd am2

DEt står at det er DDR2 memory support i boka. da er det vell det på det da?

har 3 gig ram

3ghz prosesor

Slots:

DDR2 DIMM slots

pci slots

pci express x 4 slot

pci express x 16 slot

pci express x 1 slot

Lenke til kommentar
Bare sjekk om du har ein PCI-Express 16x kontakt ledig, visst ikkje, så må du skaffe eit PCI/AGP basert kort.

Mvh

Rgr00n

amd am2

DEt står at det er DDR2 memory support i boka. da er det vell det på det da?

har 3 gig ram

3ghz prosesor

Slots:

DDR2 DIMM slots

pci slots

pci express x 4 slot

pci express x 16 slot

pci express x 1 slot

Gamle skjermkort:

Asus EN 8800 GTX 768MB DDR3

Med PCI-Express 16x utgang, skal du kunne kjøre det svinedyre, men alikavell gode Grafikk-kortet :new_woot:

Mvh

Rgr00n

Ja når jeg kjøpte mitt så kosta det 5000kr..

Med PCI-Express 16x utgang, skal du kunne kjøre det svinedyre, men alikavell gode Grafikk-kortet :new_woot:

Mvh

Rgr00n

Okei. Det gammle mitt kosta 5000kr

Lenke til kommentar
Men no må vi ikkje bli alt for spente med GPU'ane. Vi kan først seire "hell i uhell" når det er bekrefta at skjermkortet er øydelagt.

Mvh

Rgr00n

ja.. Men det vedder jeg på at det er. Trur du det skjermkorte på 1gig funker bra hos meg?

pc info:

amd am2

har 3 gig ram

3ghz prosesor

Gammle skjermkorte mitt:

Asus EN8800GTX 768MB DDR3 pris 5000kr sån sirka får åver 1 år siden.

Ps jeg kan koble 2 skjermkort i pc, og koble dome i sammen.

Lenke til kommentar
Det skjermkortet skal funke bra, så lenge du har ein PCI-Express 16x Utgang. Men ikkje kjøp 2 av dei kortene. Eit holder i MASSEVIS. Berre sløsing med penger å kjøpe 2.

Mvh

Rgr00n

Ja skal bare kjøpe 1. Men vis jeg kobler 2 i sammen hva skjer da?

Lenke til kommentar
Det skjermkortet skal funke bra, så lenge du har ein PCI-Express 16x Utgang. Men ikkje kjøp 2 av dei kortene. Eit holder i MASSEVIS. Berre sløsing med penger å kjøpe 2.

Mvh

Rgr00n

Ja skal bare kjøpe 1. Men vis jeg kobler 2 i sammen hva skjer da?

Det står her at det er Primary PCI Express x16 slot

Det er ikkje bra for Pc'en å kjøre 2 SuperB kraftige Grafikk-kort samtidig. Ikkje gjør det :thumbdown:

Mvh

Rgr00n

kk..

Da har jeg det nok.:D

Det er ikkje bra for Pc'en å kjøre 2 SuperB kraftige Grafikk-kort samtidig. Ikkje gjør det :thumbdown:

Mvh

Rgr00n

kk..

Da har jeg det nok.:D

Mvh

Rgr00n

OKei.. Har 2 Primary PCI Express x16 slot

Lenke til kommentar
Einaste eg kan komme på i farta, er at skjermkortet er defekt, men du bør forsøke å få lasta ned eventuell skjermkort driver. Visst problemet forblir, så er det nesten garantert eit defekt skjermkort.

Ja, lån eit anna skjermkort og prøv det.

Mvh

Rgr00n

Ikke for å være slem, men når det oppstår feil allerede ved oppstart og i bios så er det neppe problemer med drivere som gjør det da skjermkortet enda ikke har begynt å bruke disse og er helt uavhengig av os for å starte opp (post).

Ellers så bør trådstarter huske på at han har noe som heter reklamasjonsrett som jeg hadde tatt i bruk i dette tilfellet, dette er neppe en feil han er skyldig i selv (med mindre han ikke har klokket kortet opp i skyene i flere måneder) og er sannsynlig en av svakhetene til 8xxx Serien til Nvidia.

Lenke til kommentar
Einaste eg kan komme på i farta, er at skjermkortet er defekt, men du bør forsøke å få lasta ned eventuell skjermkort driver. Visst problemet forblir, så er det nesten garantert eit defekt skjermkort.

Ja, lån eit anna skjermkort og prøv det.

Mvh

Rgr00n

Ikke for å være slem, men når det oppstår feil allerede ved oppstart og i bios så er det neppe problemer med drivere som gjør det da skjermkortet enda ikke har begynt å bruke disse og er helt uavhengig av os for å starte opp (post).

Ellers så bør trådstarter huske på at han har noe som heter reklamasjonsrett som jeg hadde tatt i bruk i dette tilfellet, dette er neppe en feil han er skyldig i selv (med mindre han ikke har klokket kortet opp i skyene i flere måneder) og er sannsynlig en av svakhetene til 8xxx Serien til Nvidia.

Vi har komt fram til at det sannsynligvis er eit defekt skjermkort no. :whistle:

Det eg skreiv der var "way back" med trådstarters første post.

Mvh

Rgr00n

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...