Gå til innhold

Den store HTC Touch HD samletråden


tommo21

Bruker du noen form for skjermbeskyttelse for å unngå riper?  

231 stemmer

  1. 1. Bruker du medfølgende veske (e.l.) til din HTC Touch HD?

    • Ja
      104
    • Nei
      127
  2. 2. Bruker du skjermbeskytter på din HTC Touch HD?

    • Ja
      139
    • Nei
      92
  3. 3. Hvis nei, opplever du at den blir fort oppripet?

    • Ja
      25
    • Nei
      73
    • Jeg svarte ja på spørsmål 1 og/eller 2, og vet derfor ikke om den blir raskt oppripet
      133


Anbefalte innlegg

Gjest medlem-156924

Noen som kan gi et svar på det her??

 

Når 3G vises øverst i hjørnet som aktiv på antenne, og når du da trykker på den og får se hvor lenge 3G har vært tilkoblet. Vises da tilkoblingvarighet fordi 3G faktisk er Aktiv og Bruker et programm som laster ned? (siden den viser tilkobling-varighet)

 

Når det kun er vanlig antenne som vises og du trykker på denne, så er det jo ikke noe teller Tids Teller som Går...!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Slett SIM-kontaktene.

 

Den kobler seg ikke til i tide og utide med mindre den er konfigurert slik. Du kan enten prøve å finne ut om du har satt på noen automatiske oppdateringer, enten av værvarsel, mail eller noe annet, eller installere et program som blokkerer datatrafikken. Det er vel nevnt et slikt i tips og triks-tråden.

Lenke til kommentar

Alle hotfixene ligger her: http://www.htc.com/www/supportdownloadlist...=sd&cat=all

 

Slider kan vel oversettes med "skyvefelt" eller noe slikt. Der du drar til venstre for å besvare en samtale, eller til høyre for å avvise den.

 

Ang. HD tweak, så er det vel hovedsakelig under pkt 18 at man finner disse tweakene. Velg det som står som "advised", ta en soft reset, og se om du merker forskjell.

Lenke til kommentar

Takk!

 

Hvor mye plass tar NETCFSetupv35.msi når en legger det inn på mobilen?

Fila er jo på 33 MB, synes det var mye.

 

Vet også at det er skrevet en del om SPB-tastaturet her, men lurer på hvorfor det er lettere å treffe tastene på dette tastaturet enn på det originale til HTC? Hvor er æøå plassert? Har det T9-ordbok?

Endret av twarken
Lenke til kommentar
Ble en HTC Touch HD på meg. Men har et problem. Prøver å bytte til "Telefontastatur" fra "Full QWERTY!, men den bytter bare tilbake til "Full QWERTY" uansett hvor mange ganger jeg prøver. Noen som har noe peil på dette eller?

 

Under tastaturet er det et rutenett og en liten pil opp,trykk på den pilen.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-156924

Noen som vet hvorfor active sync alltid kommer på som aktiv når telefonen er på?

 

Er det noen måte og slå av active sync, eller må dette programmet kjøre??

Lenke til kommentar
Ble en HTC Touch HD på meg. Men har et problem. Prøver å bytte til "Telefontastatur" fra "Full QWERTY!, men den bytter bare tilbake til "Full QWERTY" uansett hvor mange ganger jeg prøver. Noen som har noe peil på dette eller?

 

Under tastaturet er det et rutenett og en liten pil opp,trykk på den pilen.

Det er jo bare for å hjemme og skjule tastaturet. Det jeg tenker på er å bytte fra helt tastatur, slik som på laptopper og stasjonære og til tastaturer kjent fra mobiler..

Lenke til kommentar
Ble en HTC Touch HD på meg. Men har et problem. Prøver å bytte til "Telefontastatur" fra "Full QWERTY!, men den bytter bare tilbake til "Full QWERTY" uansett hvor mange ganger jeg prøver. Noen som har noe peil på dette eller?

 

Under tastaturet er det et rutenett og en liten pil opp,trykk på den pilen.

Det er jo bare for å hjemme og skjule tastaturet. Det jeg tenker på er å bytte fra helt tastatur, slik som på laptopper og stasjonære og til tastaturer kjent fra mobiler..

Ja, da må du trykke på den pila.

Lenke til kommentar
Har prøvd det også, men det virker som om tlf min av en eller annen grunn søker etter ekstern GPS enhet. Finnes det noen settings jeg burde justere?

 

Har du aktivert A-GPS? Jeg hadde et liknende problem der det sto "Ingen GPS enhet!" nede i hjørnet, men så deaktiverte jeg A-GPS og har ikke sett det problemet siden.

Lenke til kommentar

Hei, jeg kjøpte iphone og er lei av og skrive sms på den, så jeg vurderer og kjøpte HTC touch HD eller Pro, men jeg ser at det står "- Dårlig lydkvalitet i MP3-spiller " i amobil.no omtale, er det virkelig dårlig? skal bruke den som MP3 spiller også,jeg syns HTC touch pro har bra lyd, er det virkelig dårligere på HD mobilen? åssen er det med skype? finnes det skype til denne mobilen, funker det bare gjenom wifi eller over 3g også? takk.

Endret av Nuvian
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...