Gå til innhold

Den store HTC Touch HD samletråden

tommo21

Bruker du noen form for skjermbeskyttelse for å unngå riper?  

231 stemmer

1. 1. Bruker du medfølgende veske (e.l.) til din HTC Touch HD?

• Ja
      104
    • Nei
      127
  2. 2. Bruker du skjermbeskytter på din HTC Touch HD?

• Ja
      139
    • Nei
      92
  3. 3. Hvis nei, opplever du at den blir fort oppripet?

• Ja
      25
    • Nei
      73
    • Jeg svarte ja på spørsmål 1 og/eller 2, og vet derfor ikke om den blir raskt oppripet
      133

Anbefalte innlegg

jeg har litt problemer med å få inngang til mobilen fra selve dataen.

Dvs, jeg får kun tilgang til minnekortet. den kommer opp som en egen stasjon i Windows utforsker.

Men jeg får ikke tilgang til sevle mobilen.

noen som har noe forslag?

Du må bruke activesync for å komme til minnet i selve mobilen.

Der kommer du till begge deler, men om du skal overføre store filer (mye data)

till minnekorter går det raskere med vanlig filoverføring enn activesync.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Trenger litt hjelp med nettverkstilkoblinger på mobilen...

Jeg har hatt HD'en med Tele2 Sheriff en stund nå og har lurt litt på hva alle tegnene øverst i status linjen øverst på telefonen betyr. Har sjekket ut i manualen og der står det blandt annet symbolet "roaming". Den er markert som en tynn kjegle og vises hele tiden. Eneste gangene jeg ikke kan se den er når jeg er inne i programmer eller windows menyer. Vil det si at den bruker internett tilkoblingen, hva betyr det og er det mulig å få den vekk? Har hatt den hele tiden, også når jeg ikke hadde satt opp noen innstillinger for wap/mms og ikke hadde mulighet til å koble meg til internett, uten wlan selvfølgelig...

Jeg har satt opp mobilen med alle wap og mms innstillinger og de funker knirkefritt. Når jeg har brukt internett, mottatt en mms eller kjørt windows update så har jeg brukt 3G, men når jeg går ut av programmene og ikke skal bruke 3G lenger så står det fremdeles at dataøkten er aktiv og den viser hvor lenge jeg har brukt 3G. Må man koble fra hver gang man har brukt 3G eller betyr det ingen ting at den er aktiv og tiden går?

Har lagt ved to bilder. et med tilkobling og et uten...

På forhånd takk!

post-181785-1232999905_thumb.jpg

post-181785-1232999925_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Takk for svar!

Vet at man ikke betaler for mer enn det man laster ned/opp, men blei usikker siden dataøkten fortsatte etter at jeg var ferdig med programmene... Vil det si at den går i det "uendelige" hvis jeg ikke kobler fra manuelt og vil ikke det tappe mobilen raskere for strøm?

Lenke til kommentar

Jeg har G-Alarm og den fungerer i alle fall selv om mobilen er avslått (mener jeg å huske???). Ble litt usikker nå siden jeg aldri slår av telefonen. :p

Aksjefond husker jeg ikke hvordan jeg la til, muligens i TouchFLO3D meyen?

Var vel egentlig ikke mye til hjelp når jeg tenker meg om. :blush:

Lenke til kommentar
Fungerer hos meg.. Men bruker bare av/på knappen til "tastelås"..

Har du satt opp telefonen for Exchange epost?

Bruker powerknappen, ja. Men tastelåsen er grei dersom man har tlf i lommen og den ringer...

Har aldri brukt tastlås. Bruker alltid powerknappen, telefonen skrur jo seg på når den ringer.. Du kan også stille på om den skal "våkne" når du får melding i "HD Tweak" under SMS instillinger. "Wake Up On New SMS" enable/disable..

Noen her som har nextgentel sin Inteno ruter?? Jeg får kun tilgang til nettet mitt via WLAN når jeg ikke har noe WEP passord på ruteren. Men med en gang jeg oppretter ett enkelt WEP passord (som jo er greit å ha når man bor i blokk) så klarer den ikke koble til.. Hjelp meg any1?? :dontgetit:

Lenke til kommentar
Fungerer hos meg.. Men bruker bare av/på knappen til "tastelås"..

Har du satt opp telefonen for Exchange epost?

Bruker powerknappen, ja. Men tastelåsen er grei dersom man har tlf i lommen og den ringer...

Har aldri brukt tastlås. Bruker alltid powerknappen, telefonen skrur jo seg på når den ringer.. Du kan også stille på om den skal "våkne" når du får melding i "HD Tweak" under SMS instillinger. "Wake Up On New SMS" enable/disable..

Noen her som har nextgentel sin Inteno ruter?? Jeg får kun tilgang til nettet mitt via WLAN når jeg ikke har noe WEP passord på ruteren. Men med en gang jeg oppretter ett enkelt WEP passord (som jo er greit å ha når man bor i blokk) så klarer den ikke koble til.. Hjelp meg any1?? :dontgetit:

Grunnen til at man IKKE bare bør bruke powerknappen som tastelås er nettopp fordi den våkner igjen om noen ringer. Det er helt greit det, men la oss si at du får en sms i lommen som du ikke gidder å sjekke, ja da har tlf våknet, og er uten tastelås.

Derfor bør dere bruke vanlig tastelås i tillegg til powerknappen.

Eventuelt legge inn programmet S2U2 som er et avansert tastelås program med mange andre kjekke funksjoner.

Lenke til kommentar
Grunnen til at man IKKE bare bør bruke powerknappen som tastelås er nettopp fordi den våkner igjen om noen ringer. Det er helt greit det, men la oss si at du får en sms i lommen som du ikke gidder å sjekke, ja da har tlf våknet, og er uten tastelås.

Derfor bør dere bruke vanlig tastelås i tillegg til powerknappen.

Eventuelt legge inn programmet S2U2 som er et avansert tastelås program med mange andre kjekke funksjoner.

Det skjer ikke hos meg. Jeg bruker bare powerknappen. I HDtweak kan man velge om skjermen skal aktiveres og meldingen poppe opp, men dette er vel ikke på som default.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-156924

Trenger litt hjelp her nå :p

Endelig fått telefonen! den er jo fantastisk og gir jo kjempebra første intrykk i hvertfal!

Men hvordan får jeg valgt mellom og kun vise telefonkontakter og sim kontakter? (i Kontakter)

er litt mye med dobbelt opp med nummere!

Og hva gjør jeg for og slå av 3G?

(hva betyr den [E] tegnet øverst?)

Endret av medlem-156924
Lenke til kommentar
Gjest medlem-156924

Takk!

La inn en mappe med bilder på telefonen gjennom filoverføring (vanlig)

går inn på filutforsker men jeg finner ikke denne mappa. på album på bilder får jeg heller ikke opp minnkortet! hva kan jeg gjøre da?

Lenke til kommentar

1) Legg mappen med bildene under My Pictures. Tror det skal fungere, men bruker ikke albumet til annet enn kamerabilder selv (og der fungerer det uten å måtte gjøre noe).

2) Du har sannsynligvis lagt mappen på minnekortet. Trykk oppe til venstre i filutforsker, der det står "Min enhet" eller noe slikt, der velger du minnekortet. Merk at du ikke har mulighet til å gå inn på minnekortet fra telefonen hvis du er tilkoblet PC med filoverføringsmodus.

Når jeg tenker meg om, så kan det siste være årsaken til begge problemene dine. Koble fra telefonen, om du ikke allerede hadde gjort det, og se om du både finner mappene, og albumet i TF3D oppdateres automatisk. Vil tro det.

Endret av Peppep
Lenke til kommentar
Gjest medlem-156924

jah! var bare telefonen som ikke hadde funnet minnekortet enda... litt merkelig. tok det ut og inn og da fant den det ettr en liten stund, så alt er nok ok nå.

innstalerte hd tweak! kommertil og ha det mye morro med det programmet!

takk

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...