Gå til innhold

Den store HTC Touch HD samletråden

tommo21

Bruker du noen form for skjermbeskyttelse for å unngå riper?  

231 stemmer

1. 1. Bruker du medfølgende veske (e.l.) til din HTC Touch HD?

• Ja
      104
    • Nei
      127
  2. 2. Bruker du skjermbeskytter på din HTC Touch HD?

• Ja
      139
    • Nei
      92
  3. 3. Hvis nei, opplever du at den blir fort oppripet?

• Ja
      25
    • Nei
      73
    • Jeg svarte ja på spørsmål 1 og/eller 2, og vet derfor ikke om den blir raskt oppripet
      133

Anbefalte innlegg

Har nå installert Tomtom navigator på denne og lastet ned gratis kart. Men nederst til venstre står det: Venter på gyldig GPS-signal. Tips til hvordan jeg kan få fikset det?

Hvorfor laste ned og installere TomTom, når Garmin er så mye mer lettvindt og bedre! :)

Har prøvd det også, men det virker som om tlf min av en eller annen grunn søker etter ekstern GPS enhet. Finnes det noen settings jeg burde justere?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hey. =)

Hvordan fjerner man Totch flowHD? Denne irriterer meg litt - og jeg vil heller ha en "iPod" lignende greie som jeg fant etter å ha googlet litt. =)

Bruker også en iPod Touch. Derfor er dette en fordel for meg (mindre omstillinger.)

Har forstått det slik at den er vanskelig å fjerne, men at man kan deaktivere den i oppstartsmappen til Windows. Men hvordan jeg finner frem til den er ikke lett for en som har sin første mobil med Windows på. ^^,

Under Start -> Innstillinger -> Personlig -> I dag -> Elementer -> Fjern haken ved TouchFLO 3D

-KJ

Lenke til kommentar
Har nå installert Tomtom navigator på denne og lastet ned gratis kart. Men nederst til venstre står det: Venter på gyldig GPS-signal. Tips til hvordan jeg kan få fikset det?

Hvorfor laste ned og installere TomTom, når Garmin er så mye mer lettvindt og bedre! :)

Har prøvd det også, men det virker som om tlf min av en eller annen grunn søker etter ekstern GPS enhet. Finnes det noen settings jeg burde justere?

Følgende endring i registeret løser problemet med TomTom:

HKEY_LOCAL_MACHINE/SYSTEM/CurrentControlSet/GPSIntermediateDriver/Drivers/GPSOneDevice/PollInterval = 3000

(original 1000)

Hdee selv samme problem, og nå virker den som bare det!

Lenke til kommentar
Gjest medlem-156924

BTW (er lit spam men god informasjon vil jeg sterkt si!)

For alle Dere Som leser her! og har lyst på Denn herlige telefonen!

IKKE BESTILL FRA - MPX.NO !

De har dårlig service - Min advarsel. Helt vanlig Bestilling fra meg onsdag klokken 13. ble ikke sendt samme uke en gang. Ordre lå som i arbeid helt til fredag klokken 9 på kvelden. Ingen sendingsinfo. da avbrøyt jeg orderen! Dette har skjedd meg 2 ganger før fra mpx å nå er det nok!

KOMPLETT.NO Bruk Heller de for 40kr dyrere telefon! Bestiller jeg der før16 har jeg den dagen etter! da jeg bor i lillestrøm.

Samme gjelder Netshop.

Elprice har telefonen ganske Billig også nå! og elkjøp

Endret av medlem-156924
Lenke til kommentar

Hei! Kan du si litt om hva i Garmin som er bedre en TomTom. Har TomTom selv og synes den fungerer godt, men alltid nysgjerrig på nye ting. Bruker en Xperia X1.

cheers:-)

Den torrent filen jeg lastet ned var en pakke med ferdig installert maps over hele europa og skandinavia. Etter jeg hadde lastet ned .rar filen på pcen bare extracta jeg den til lagringskortet på mobilen og kjørte Garmin! Enkelt å greit.. Pluss at Garmin har mye lenger erfaring med hva som skal til for å yte det lille ekstra for GPS brukere, bla. menyer, design, ferdig aktiverte ekstra innstillinger som gir lesing av GPSen under kjøring en bedre opplevelse :)

Lenke til kommentar

Noen som vet hvordan man kan legge til flere lyd-filer for "Alarm" (vekkeklokke). Eventuelt hvilken mappe som holder på de lyd-filene som er der fra før av?? :hmm:

Slik at jeg kan våkne til Britney Spears :w00t:

Endret av eml21
Lenke til kommentar

Jaha, da var det min tur til å be om litt hjelp.

Når jeg koblet mobilen til pc via activesync så kom jeg på nettet på mobilen min, men nå kommer jeg ikke på nettet på mobil, jeg vet ikke hva som har skjedd, er det noen som vet hva jeg kan gjøre for å fikset problemet?

Jeg kan nevne at jeg var hos en kompis igår, jeg koblet mobilen til Mac`en hans for å kopiere noen filer, når je skulle koble av mobilen, unmounte jeg først, så i teorien skulle det ikke være forårsaket av Mac`en, men kanskje verdt å nevne.

Endret av datating
Fjernet kommentar til slettet innlegg.
Lenke til kommentar
Noen som vet hvordan man kan legge til flere lyd-filer for "Alarm" (vekkeklokke). Eventuelt hvilken mappe som holder på de lyd-filene som er der fra før av?? hmm.gif

Slik at jeg kan våkne til Britney Spears konservativ_woot.gif

Jeg hadde selv det samme problemet, og endte opp med at jeg lastet ned G-Alarm

Last ned G-Alarm, du kommer til å like. (jeg vet at det er ikke det du spør etter, men kan hende du liker den )

Lenke til kommentar

HKEY_LOCAL_MACHINE/SYSTEM/CurrentControlSet/GPSIntermediateDriver/Drivers/GPSOneDevice/PollInterval = 3000

(original 1000)

Takk for tipset, men det fungerte dessverre ikke for meg :no:

Lenke til kommentar
Denne telefonen var alt for avansert for meg. Jeg sliter bare med å høre på musikk og helt vanlige ting. ^^

La den ut på finn.no nå. Men syns dere prisen er for høy?

http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=16154782

den er jo uten lås? så jeg vet ikke.... :p

Fa*n... :-P dumt du bor i stavanger kompis hehe, ellers hadde jeg vært på døra di, hvis mobilen er i "mint condition" såå er det grei pris (ingen riper eller noe!) også hvis du ikke har satt på plastik beskyttelsen på skjermen og det ikke er en eneste ripe på skjermen så er det +++ også.

Hehe. Du var tydligvis ikke den eneste. ^^, Satte annonsen ut i går. I dag - nå - for 10 min siden fikk jeg 5k i hånda. Kjørte "førstemann til mølla prinsippet."

Skal love deg den var i mint condition 1. Hehe. :D

Nesten så jeg skulle tatt 5500 for den. ;P

Lenke til kommentar

(original 1000)

I tillegg kan du innstallere HD Tweak og aktivere A-GPS under punkt 18 i tweakfilen.

Husk å oppdatere Hurtig-GPS, og første gang den skal finne satelittene tar det litt ekstra tid.

Lenke til kommentar

(original 1000)

I tillegg kan du innstallere HD Tweak og aktivere A-GPS under punkt 18 i tweakfilen.

Husk å oppdatere Hurtig-GPS, og første gang den skal finne satelittene tar det litt ekstra tid.

Det har jeg allerede gjort..

Edit: byttet sim-kort og nå fungerer det :thumbup:

Endret av TommyTheGun
Lenke til kommentar

Hei

Jeg tenkte jeg ville legge til albumomslag til sangene mine på HDen. Brukte TagTuner og la til bilde på ganske mange sanger. Etter jeg var ferdig la jeg alle sammen inn på HDen igjen, men ingen bilder kom opp!? Det var bare det samme gamle kjedelige grå bilde som var der. Hva må jeg gjøre for å få det riktig?

Lenke til kommentar

Noen som kan hjelpe meg?

Har problemer med at sendte SMS havner under sms_mms/innboks. De vises også under sms_mms/sendte elementer, noe som er riktig. Er det noen settinger el et eller annet sted som fjerner sendte meldinger fra innboksen? Nærliggende å tro at dette er en bug i touchFlo3d. Finnes det er oversikt over kjente bug for Touch HD/TouchFlo3D?

Kunne også tenkt meg en ny meny for SMS. Synes det blir litt knotete å navigere i trestrukturen under 'Alle meldinger' (nede til venstre). Kunne tenkt meg noe tilsvarende som finnes under samtalelogg hvor det er egne knapper for 'alle anrop', 'tapte anrop', 'utgående anrop' og 'innkommende anrop'. Må det da lages en ny ROM for TouchFlo3d eller holder det ny en ny applikasjon? Finnes det allerede noen applikasjon for dette?

Trestrukturen skjermbildet for mail/sms/mms er også litt i minste laget. Det står tekst igjen fra vinduet under og i noen tilfeller står det 'velg', noe som har ført til unødvendig frustrasjon når kappen ikke reagerer... Skjermbildet kunne godt ha fylt hele skjermen...

Er forøvrig meget fornøyd med min Touch HD

Lenke til kommentar
Har problemer med at sendte SMS havner under sms_mms/innboks. De vises også under sms_mms/sendte elementer, noe som er riktig.

Når du er i innboks under "alle meldinger"-menyen? Det er fordi du har på trådet sms, som gjør at sms-meldingene mottatt og sendt fra en kontakt ser ut som en msn-samtale eller lignende. Derfor vil også hele samtalen ligge i innboks.

Eller mener du at sendte meldinger havner i innboksen i TF3D?

Lenke til kommentar
IKKE BESTILL FRA - MPX.NO !

De har dårlig service - Min advarsel. Helt vanlig Bestilling fra meg onsdag klokken 13. ble ikke sendt samme uke en gang. Ordre lå som i arbeid helt til fredag klokken 9 på kvelden. Ingen sendingsinfo. da avbrøyt jeg orderen! Dette har skjedd meg 2 ganger før fra mpx å nå er det nok!

Utrolig hvor forskjellige erfaringer man han ha. Jeg bestillte min fra mpx og fikk den innen rimelig tid. De sendte den ikke samme dag som jeg bestillte (ca kl 11), men dagen etter var den på posten.

Netshop har jeg også gode erfaringer med. Har kjøpt mer fra dem enn fra komplett.

Alle driter seg ut innemellom og har noen ufornøyde kunder. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...