Gå til innhold

Den store HTC Touch HD samletråden

tommo21

Bruker du noen form for skjermbeskyttelse for å unngå riper?  

231 stemmer

1. 1. Bruker du medfølgende veske (e.l.) til din HTC Touch HD?

• Ja
      104
    • Nei
      127
  2. 2. Bruker du skjermbeskytter på din HTC Touch HD?

• Ja
      139
    • Nei
      92
  3. 3. Hvis nei, opplever du at den blir fort oppripet?

• Ja
      25
    • Nei
      73
    • Jeg svarte ja på spørsmål 1 og/eller 2, og vet derfor ikke om den blir raskt oppripet
      133

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvordan får jeg på meldingslyden igjen?

Tydeligvis noen som har tuklet inn på mobilen min, da det plutselig ikke kom lyd hverken når noen ringte eller sendte meg melding.

Har fått til ringelyden vel å merke, men meldingslyden uteblir :p

Edit: found it! :)

Endret av 2bb1
Lenke til kommentar
Tenkte jeg skulle kjøpe meg HTC Touch HD i løpet av den neste måneden. Lurte bare på hvor store micro SD kort man kjører i den. Har lest at 8 gb er maks, men også om folk som kjører 16 gb.

Kunne jo også spurt om hva folk synes om gpsen på telefonen og om det finnes noe treningsprogram som kan brukes i samarbeid med gpsen. I stil med Nokia Sportstracker.

Dagens microSDHC støtter 32 GB (eller er det 64 GB?).

Jeg er veldig godt fornøyd med GPS'en. Med TomTom 7 utkonkurrerer den Sony bil-GPS'en som er her i huset. Treningsprogram som logger ruta ma jogger/sykler etc? Tror kanskje du finner det du leter etter her.

Hvordan fikk du kart til ttnav7. Jeg prøver å kjøpe på tomtom.com, men det går ikke. Fikk det til på min diamond tidligere.

Lenke til kommentar
Supert! Har installert programmet nå.

Men lurer på en ting. Når jeg gikk inn på programmet, så markerte jeg "Telenor Internett - ENABLE" og trykte på "Toggle" slik at den ble omgjort til "Telenor Internett - DISABLE". Men da kom det opp noe med at jeg _manuelt_ måtte avslutte fremtidige gprs-tilkoblinger? Hva vil det si..? :hmm:

Det vil si at du må gå til Innstillinger -> Kommunikasjon og slå av Datatilkobling. Det er fordi nodata-programmet ikke slår av datatilkoblinger automatisk som allerede er på. Når du har først har gjort dette vil gprs være av til du bruker nodata ENABLE igjen. NoData hindrer gprs å slå seg på når den først er slått av. Dette har spart meg for en del penger. Første regningen når jeg hadde Diamond ble dyr for å si det sånn :)

Endret av KontraBass
Lenke til kommentar

Tusen takk for svar. Tror det blir en Touch HD på meg snart for å si det sånn.

EDIT: Kom på et par spørsmål til jeg. Går det ann å ha engelsk wm6.1, men norsk ordbok, tastatur osv? Har alltid hatt engelsk windows på pc, så er det jeg er mest vant til.

I testen av telefonen på amobil sier de at det er veldig dårlig lydkvalitet når du spiller av musikk. Stemmer dette? Eller var det i den gamle versjonen av programvaren på telefonen. Noen med noen erfaringer?

Endret av AyeGee
Lenke til kommentar

Problemer med Activ sync får denne feil meld når jeg prøver å synke

Kan ikke koble til med gjeldende tilkoblingsinnstillinger. Kontroller tilkoblingsinnstillingene ved å velge Start, Innstillinger og deretter Tilkoblinger.

Tror det er jeg som har gjort noe med innstillingene på HD`en

Fant det ut....

Endret av falken
Lenke til kommentar

Til at MS har laget programvaren i "begge ender", så synes jeg Active Sync er overraskende ustabilt via kabel.

Jeg har også fått denne på PCen min på jobb, og selv om jeg har slettet paringen og forsøkt å koble til på nytt så kommer jeg ingen vei.

Heldigvis synker jeg mot Exchange, og trenger derfor ikke AS til noe.

-KJ

Lenke til kommentar

Hei. Med en gang jeg fikk mobilen (ca 1 mnd siden) satte jeg på vanlig t9 tastatur. Altså slik som vanlige telefoner er. Etter en tur på byen har jeg klart å endre instillingene slik at det ser ut som et datatastatur med 2 bokstaver per "knapp". Nå kan jeg ikke finne ut hvor jeg endrer tilbake. Noen som vet?

Lenke til kommentar
Supert! Har installert programmet nå.

Men lurer på en ting. Når jeg gikk inn på programmet, så markerte jeg "Telenor Internett - ENABLE" og trykte på "Toggle" slik at den ble omgjort til "Telenor Internett - DISABLE". Men da kom det opp noe med at jeg _manuelt_ måtte avslutte fremtidige gprs-tilkoblinger? Hva vil det si..? :hmm:

Det vil si at du må gå til Innstillinger -> Kommunikasjon og slå av Datatilkobling. Det er fordi nodata-programmet ikke slår av datatilkoblinger automatisk som allerede er på. Når du har først har gjort dette vil gprs være av til du bruker nodata ENABLE igjen. NoData hindrer gprs å slå seg på når den først er slått av. Dette har spart meg for en del penger. Første regningen når jeg hadde Diamond ble dyr for å si det sånn :)

Må man starte programmet hver gang man starter mobilen?

Lenke til kommentar

Nei, det er nok ikke nødvendig. Innstillingene du har valgt i programmet kjøres automatisk hver gang du starter opp telefonen slik jeg har forstått dte.

F.eks. når jeg restarter telefonen og sjekker programmet så står det fortsatt på "DISABLE" hvor jeg har valgt det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...